Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسیح الله سلطانی ظهر سه شنبه در چهارمین جلسه مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی،فرهنگی،سلامت،زنان و خانواده و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان زنجان در محل استانداری زنجان، گفت: بازرسی از دستگاههای اجرایی با هدف تقویت حقوق شهروندی و گسترش حجاب و عفاف در دستگاههای اجرایی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد:  بازرسی و ارزیابی از دستگاههای اجرایی با الزامات قانونی در خصوص حقوق شهروندی  است. 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان  گفت: ۹ برنامه در حوزه حقوق شهروندی بررسی می شود و در مجموع ۲۸ شاخص دارد. 

سلطانی افزود: در مجموع  در حوزه حجاب و عفاف ۳۰ شاخص مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی به ارزیابی ۵۳ اداره در زنجان و ۲۸۰ اداره در شهرستان های استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: عملکرد دستگاههای اجرایی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی نسبت به سایر بخش ها ضعیف تر بوده است. 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان ابراز کرد: دستگاه های اجرایی استان  زنجان در زمینه حمایت از تولید آثار فرهنگی و هنری و ارائه مشاوره در بخش عفاف و حجاب ضعیف عمل کرده اند و باید این نواقص بر طرف شود. 

سلطانی افزود: برخی دستگاههای اجرایی در حوزه  رعایت حقوق شهروندی عملکرد بسیار خوبی داشتند که اداره کل امور اقتصادی، تامین اجتماعی و جهادکشاورزی در حوزه حقوق شهروندی سه اداره برتر استان هستند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره)،صدا و سیمای مرکز زنجان و سازمان جهاد کشاورزی در حوزه عفاف و حجاب از دستگاه های برتر در استان  هستند.

سلطانی افزود: دولت توجه ویژه‌ای به حقوق شهروندی دارد و در این میان بر صیانت از حقوق مردم بسیار جدی است.

وی یادآور شد: چالش ها و مشکلات موجود در حوزه حقوق شهروندی باید رفع شود و در این راستا برنامه ریزی های کارشناسی باید مد نظر قرار گیرد. 

کد خبر 4753219

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان حجاب و عفاف اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین سانحه تصادف گرگان شهرکرد شیراز موکب استانداری سمنان مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق کوهستانی طارم مه آلود است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی گفت: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که از ساعات بعدازظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی افزود: از امروز وضعیت جوی پایداری در استان حاکم خواهد شد.

به گفته کارشناس هواشناسی استان طی روز‌های آینده دمای هوا به تدریج افزایش می‌یابد و از اوایل هفته آینده هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می‌شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • اهمیت مسئله جمعیت به درستی در جامعه تبیین شود
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟