Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@12:36:59 GMT

آغاز آزمون عملی استخدامی آتش‌نشانی‌ها در ایلام

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۴۳۴۵

آغاز آزمون عملی استخدامی آتش‌نشانی‌ها در ایلام

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی ایلام، علی حیدربیگی، مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ایلام امروز 30 مهر ماه، با بیان اینکه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی که مدارک آنها مورد تایید قرار گرفته و به مرحله آزمون عملی دعوت شده‌اند در ابتدا باید معاینات پزشکی انجام دهند، اظهار کرد: این افراد به پزشک معتمد معرفی خواهند شد که پس از انجام معاینات پزشکی از تاریخ 30/7/98 به مدت یک هفته، وارد مرحله آزمون عملی در 2 بخش خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: افراد پس از کسب تاییدیه سلامت جسمانی جهت ارزیابی آمادگی جسمانی در 2 بخش عمومی و تخصصی از آنها آزمون عملی گرفته می‌شود.
حیدربیگی در تشریح بخش‌های عمومی و تخصصی آزمون عملی گفت: ارزیابی عمومی شامل 6 آزمون پرش طول، دوی 9*4، دوی 45 متر، دوی 540 متر، دراز و نشست و کشش از میله و همچنین ارزیابی تخصصی از طریق 3 آزمون حمل 2 عدد خاموش کننده 6 کیلوگرمی آتش در طول مسیر 50*2، حمل 2 عدد لوله نواری 2.5 اینچی در مسیر 50 متر مستقیم و حمل نردبان 3 متری آلومنیومی تاشو در مسیر 45 متر مستقیم به عمل می‌آید.
مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ایلام ادامه داد: بر اساس مجموع امتیازات دو مرحله، آزمون کتبی با ضریب یک و آزمون عملی با ضریب دو، نفرات منتخب جهت انجام امور استخدامی به شهرداری‌ها معرفی می‌شوند.
وی در پایان تاکید کرد: هر گونه اطلاع رسانی به متقاضیان علاوه بر سایت استانداری ایلام از طریق خبرگزاری‌ها و سایت‌های محلی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی استخدام شهرداری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان

آیت‌الله شعبانی به مناسبت آغاز سال نو از بیماران بستری در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان همدان عیادت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله شعبانی امام جمعه همدان امروز به همراه مجذوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان و حجت‌الاسلام ارتقایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با حضور در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان همدان ضمن عیادت از کودکان بستری در این بیمارستان و آرزوی سلامتی برای آنها، آغاز سال جدید را به کودکان و خانواده‌های آنها تبریک گفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در این بازدید ضمن تبریک آغاز سال نو و آرزوی سلامتی و بهبود برای بیماران، هدایایی را نیز به کودکان بستری در بیمارستان اهدا کرد.

امام جمعه همدان از بخش‌های مراقبت‌های ویژه کودکان و نوزادان، داخلی و تالاسمی این بیمارستان بازدید و از کودکان بستری و والدین آنان دلجویی کرد و والدین برخی از کودکان بستری نیز در زمینه مسائل و مشکلاتشان با نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان گفت‌وگو کردند.

همچنین به درخواست تعدادی از والدین، آیت‌الله شعبانی در گوش نوزادان تازه متولد شده اذان و اقامه را به عنوان بانگ مسلمانی زمزمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادگان جهان در حمایت از فلسطین اقدام عملی داشته باشند
  • بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر
  • مراحل ثبت نام نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • مراحل ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • تشدید نظارت بر داروخانه‌های ایلام در ایام نوروز
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • رصد حداکثری تخلفات بازار با آغاز طرح ناظران افتخاری