Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:47:51 GMT

محور کمربندی دوم تهران ایمن‌سازی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۴۳۶۱

محور کمربندی دوم تهران ایمن‌سازی شد

جواد نگاهداری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اصلاح و ساخت کمربندی دوم تهران با تردد روزانه ۲۵ هزار خودرو سبک و سنگین یکی از اولویت‌های اصلی و مطالبات به حق مردم منطقه است.

وی تصریح کرد: این کمربندی حد فاصل اتوبان تهران - قم تا بزرگراه امام رضا (ع) در حدود ۲۸ کیلومتر طول دارد که سالانه تصادفات زیادی در این کمربندی اتفاق می‌افتاد و  ایمن‌سازی این محور از اولویت‌های اداره راهداری ری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهداری با بیان اینکه ۱۴ نقطه حادثه خیز در این محور اصلاح شد، افزود: تعویض تابلوهای راهنمایی، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل‌های تصادفی حاشیه کمربندی دوم، مسطح کردن شانه خاکی و لکه‌گیری از جمله اقدامات ایمن‌سازی در این مسیر بود.

وی عنوان کرد: ایمنی مسیرها یکی از اهداف مهم و مورد توجه راهداری در راستای سلامت و امنیت مسافران و رانندگان در طی مسیر به شمار می‌رود که بر همین اساس این سازمان به تعهدهای بسیاری در این زمینه عمل کرده است.

وی در پایان با توجه به نزدیکی فصل سرما وشروع بارندگی‌ها گفت: امکانات موجود راهداری شهرستان ری از قبیل ماشین‌آلات برف‌روبی و غیره کافی نیست و با توجه به آغاز فصل بارش دربسیاری از جاده‌های ارتباطی با مشکلات فراوانی روبرو هستیم.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است و این شهرستان دارای ۳ هزار کیلومتر راه همسنگ، ۱۹۰ کیلومتر راه فرعی، ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی و ۶۵ کیلومتر آزاد راه است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی ۷۴ درصد انهارکشاورزی تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ بهرام بهرام پور مدیرامور منابع آب شهرستان تالش گفت: از ۵۰ کیلومتر کانال‌های آبرسانی و نهر‌های اصلی کشاورزی این شهرستان، ۳۷ کیلومتر معادل ۷۴ درصد لایروبی و بازسازی شده است.

وی همچنین از آبگذاری ۹۲ سردهنه از ۱۰۰ سردهنه خاکی شهرستان تالش تا به امروز خبر داد و افزود: سردهنه‌های نصیری و امامی اسالم ساخته شدند و ساخت انهار کشاورزی روستا‌های کهنه سرا، جوکندان و ارباسر با ۴ دستگاه بیل مکانیکی به پایان رسید.

مدیر امور منابع آب شهرستان تالش گفت: با توجه به آبیاری سنتی مزارع در این شهرستان و آبگذاری انهار کشاورزی با استفاده از منابع آبی موجود، شالیکاران تالشی هرچه زودتر شخم مزارع خود را به پایان برسانند.

دیگر خبرها

  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • آماده سازی ۷۴ درصد انهارکشاورزی تالش
  • ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن