Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@03:35:40 GMT

سفیر ایران در مسکو داغدار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۴۴۰۵

سفیر ایران در مسکو داغدار شد

 طبق اعلام سفارت ایران در روسیه ، خانم عارفه سنایی فرزند دکتر مهدی سنایی سفیر ایران در فدراسیون روسیه در تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۳۹۸ به دلیل سکته مغزی فوت کرد.

 ضمن عرض تسلیت این مصیبت بزرگ به جناب آقای سنایی و خانواده محترم ایشان ، علو درجات آن مرحومه را از خداوند متعال خواستار است .

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: روسیه سفیر ایران فدراسیون سکته مغزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: «کوریِ گزینشی» غرب در قبال خاورمیانه نامحدود است

معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که امتناع همکاران غربی در شورای امنیت از ممانعت از تشدید تنش در خاورمیانه نشان دهنده بی‌پروایی و «کوریِ انتخابی» آنها است.

به گزارش ایسنا، دیمیتری پولیانسکی، معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در کانال تلگرامی خود نوشت: بار دیگر به این نتیجه رسیدیم که تمسخر و بی‌احتیاطی همکاران غربی ما و کوری گزینشی آنها حد و مرزی ندارد و اکنون حتی به یاد نمی‌آورند که با حمایت نکردنشان از پیش‌نویس بیانیه شورای امنیت در محکومیت حمله اسرائیل به کنسولگری ایران و انتشار رسانه‌ای آن از منع تشدید تنش خودداری کرده‌اند.

وی افزود: همانطور که در مورد آغاز دفاع نظامی ما در اوکراین بود، تاریخ برای آنها فقط با حمله تلافی جویانه ایران شروع می شود و اسرائیلی‌ها به شکلی قابل پیش‌بینی شرایط را تشدید می‌کنند.

این دیپلمات خاطرنشان کرد: «اسرائیلی‌ها همانطور که از آنها انتظار می‌رود، به شیوه خاص خود پیش می‌روند: اسرائیل قربانی است و بقیه مقصرند. واضح است که این دقیقاً همان سناریویی است که با تاکتیک‌های غربی‌ها و حامیان آنها انجام می‌دهند.

پولیانسکی تاکید کرد که باند فرانکو ساکسون نتانیاهو اکنون شروع به بی‌ثبات کردن منطقه می‌کند و ایران را مسؤول همه گناهان می‌داند. ما قبلاً همه اینها را در جایی دیده‌ایم، نه؟

پیش از این، آمریکا و انگلیس از بحث درباره پیش‌نویس بیانیه پیشنهادی روسیه به شورای امنیت سازمان ملل در خصوص حمله به کنسولگری ایران در دمشق خودداری کردند.

در عین حال واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد، پس از نشست شورای امنیت درباره حمله ایران به اسرائیل گفت که از هیچ سندی که شورا در رابطه با حمله ایران تهیه خواهد کرد، اطلاعی ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روسیه قصد محکوم کردن حمله تلافی جویانه ایران را ندارد
  • مسکو: «کوریِ گزینشی» غرب در قبال خاورمیانه نامحدود است
  • شادمانی از پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی
  • سفیر اسرائیل : روسیه حمله ایران را محکوم کند / مسکو: تل آویو حملات اوکراین به خاک ما را محکوم نکرد
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • گاف تازه سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو درباره پاسخ ایران
  • چرا روسیه نگران تنش میان ایران و اسرائیل است؟
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و روسیه درباره اوضاع منطقه
  • احضار سفیر فرانسه/ ردپای کی‌یف در حمله مسکو
  • اظهارات سفیر روسیه در آمریکا درباره تحریم‌های جدید علیه کشورش