Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفر یکی از لذت‌بخش‌ترین بعدهای زندگی هر انسانی به شمار می‌رود، در این بین عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند روی این لذت تاثیرگذار باشند و این دلنشینی را کم و یا زیاد کنند.

به گزارش ایسنا بنابراعلام تیک بان، انتخاب وسیله نقلیه یکی از این عوامل محسوب می‌شود. هواپیما، قطار، اتوبوس، کشتی و ماشین شخصی وسیله‌های نقلیه در ایران هستند که مسافران برای سفرهای داخلی و بین‌المللی از آن استفاده می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین این وسایل نقلیه به ترتیب اتوبوس، قطار و هواپیما بیشترین متقاضی را در بین وسایل نقلیه عمومی دارند. میان این وسایل نقلیه قطار امن‌ترین وسیله حمل و نقل در دنیا به شمار می‌رود که انسان‌ها با انتخاب آن دیگر نگرانی بابت تصادفات جاده‌ای و هوایی را نخواهند داشت.

تهیه بلیط قطار و استفاده از این وسیله ایمن چند خصوصیت دیگری را با خود به همراه دارد، یکی از این مزیت‌ها ثابت بودن قیمت بلیط قطار است. سفر با قطار دیگر نگرانی بابت یافتن مسیر و هزینه سوخت را به همراه نخواهد داشت.

مزایای سفر با قطار در مقایسه با هواپیما

دسترسی اتوبوس و قطار راحت‌تر از هواپیما می‌باشد ولی هزینه‌های کمتری را با خود به همراه خواهد داشت. برای سفر با هواپیما مسافر باید هزینه‌های فراوانی را برای رسیدن به فرودگاه خرج نماید ولی برای رسیدن به ایستگاه راه آهن می‌تواند از وسایل نقلیه عمومی داخل شهری با کمترین هزینه استفاده کند.

بازرسی بدنی و اتلاف وقت ممنوع!

در سفر با قطار خبری از کنترل پاسپورت، بازرسی‌های بدنی و وسایل نیست. این بازرسی‌ها در فرودگاه‌ها وقت بسیار زیادی را از مسافران می‌گیرد و کلافگی بسیاری را در سفر ایجاد می‌کند. ولی در سفر با قطار کافی است ۲۰ دقیقه قبل از سفر در ایستگاه راه آهن حضور داشته باشید و با خیالی آسوده به دور از شلوغی و صف ماندن به سفر خود بپردازید.

بدون محدودیت بار سفر کنید!

سفر با قطار را بدون محدودیت در بار تجربه کنید. سفر با اتوبوس و هواپیما همیشه محدودیت‌های باری را با خود به همراه داشته است. در هواپیما بسته به سفرهای داخلی و بین‌المللی این محدودیت‌ها اجرایی می‌شود. سفر با اتوبوس نیز با بار کم باید انجام شود. سفر با قطار می‌تواند بارها و سوغاتی‌های فراوانی را با خود به همراه داشته باشد. نکته جالب حمل اتومبیل با قطار است. تا این حد می‌توان بار جا به جا کرد در قطار.

متنوع سفر کنید!

تنوع در حرکت را به خصوصیات دیگر قطار و اتوبوس اضافه کنید. هواپیما ساعات محدودی از شبانه‌روز را تحت پوشش قرار می‌دهد. برنامه حرکت قطارها بسیار دقیق و متنوع است و همین تنوع باعث شده تا نزدیک‌ترین ساعت به سفر را انتخاب کنید. اتلاف وقت را با رزرو بلیط قطار به دست فراموشی بسپارید.

استفاده از امکاناتی بی‌نظیر و کاربردی با هزینه بسیار کمتر از هواپیما باعث شده تا متقاضیان زیادی از بلیط قطار استفاده کنند. بلیط اتوبوس ارزان‌تر از بلیط هواپیما و قطار بوده ولی امکانات این دو را به همراه ندارد. اگر می‌خواهید بلیط یکی از این وسایل نقلیه را انتخاب کنید، سایت تیک بان در خدمت شماست. تیک بان یکی از معتبرترین و ایمن‌ترین سایت فروش بلیط قطار و اتوبوس است. سایت تیک‌بان  (Tikban.com) دارنده نماد دوستاره اعتماد الکترونیک است و با تیم پشتیبانی خود به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت شماست.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایستگاه راه آهن قطار هواپيما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام دغدغه مردمی تهییه بلیط در ایلام مرتفع و با اهتمام دولت این مشکل مرتفع شده است.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074995 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث