Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مجمع تاکنون مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی خیرساز در تمام نقاط استان کمک و هزینه کرده است.

به گزارش ایسنا، "سالار جوکار" سه شنبه، ۳۰ مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این مجمع سال ۸۹ با هدف شناسایی خیرین سلامت و بهره‌گیری از ظرفیت آنها در حوزه سلامت احداث و تاکنون خدمات متعددی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته این مجمع اظهارکرد: مجمع تاکنون مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای ساخت مراکز بهداشتی درمانی خیرساز در تمام نقاط استان هزینه کرده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر همراه سرای بیمار در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج ساخته می‌شود که البته برای مجهز شدن این مکان نیازمند مساعدت خیرین و مسؤولان استانی هستیم.

جوکار از ساخت مرکز جامع بیماران خاص در بیمارستان امام سجاد(ع) خبر داد و تصریح کرد: شرکت تولیدی محصولات آرایشی و بهداشتی(سینره) بانی ساخت این مرکز است، ضمن اینکه با کمک بانک پارسیان مرکز پزشکی هسته‌ای در همین بیمارستان احداث می‌شود.

وی ادامه داد: مجمع خیرین سلامت، در بیمارستان شهید رجایی پایگاه اورژانس ۱۱۵ احداث می‌کند، همچنین با کمک بانک کشاورزی پلی‌کلینیک گچساران در هزار متر مربع مراحل پایانی احداث را می‌گذراند، با همکاری نماینده گچساران در مجلس همراه سرای بیماران احداث می‌شود.

همچنین "کیان دهراب‌پور"، رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: سلامت رفاه کامل جسمی، روحی و اجتماعی است و تک تک انسان‌ها حق دارند از سلامت برخوردار باشند. خیلی‌ها احساس می‌کنند در سطح ملی وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی متصدی سلامت هستند در حالی که ۲۰ درصد به عهده این دستگاه‌هاست و ۸۰ درصد مدیریت عرصه سلامت بر عهده مردم و سازمان‌های مردم نهاد است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردمی مهمترین موردی است که به نهادینه شدن سلامت در جامعه کمک می‌کند، افزود: مجمع خیرین سلامت یکی از سازمان‌های مردم‌نهادی است که در سال‌های اخیر به کمک شایانی در حوزه بهداشت داشته است.

دهرابپور به برخی پروژه‌ها احداث شده با مشارکت مجمع خیرین سلامت خبر داد و اظهارکرد: ساختمان جدید مرکز بهداشت مادوان، مرکز جامع خدمات سلامت روستای کریک، خانه بهداشت حیدرآباد لوداب، مرکز جامع خدمات سلامت بوستان و کلینیک پزشکان متخصص باشت از جمله پروژه‌های خیرساز با مشارکت مجمع خیرین سلامت استان است.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مرکز اورژانس ۱۱۵ امامزاده جعفر، مرکز جامع خیرین سلامت مرحوم علی‌جان شکیبایی، مرکز خدمات سلامت توفیقی، پایگاه سلامت دبیری، درمانگاه بیمارستان شهید رجایی گچساران و مرکز اورژانس خاتم‌الانبیاء بیمارستان دهدشت، مرکز سلامت قلعه دختر و راه‌اندازی بخش دیالیز لنده از دیگر طرح‌های خیرساز با مشارکت مجمع خیرین سلامت است.

دهراب‌پور با اشاره به اوج محرومیت‌ها در برخی نقاط استان عنوان کرد: در مناطق محروم و دورافتاده استان کودکان از سوء تغذیه رنج می‌برند که مردم می‌توانند ماده غذایی کمک کند تا از سوء تغذیه‌ کودکان در روستاها پیشگیری شود.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست خبری اعلام شد جشن شادی و بادبادک‌ها در راستای آشنایی بیشتر زنان با سرطان سینه و پیگیری در این خصوص آبان ماه برگزار می‌شود.

گفتنی است که در پایان این نشست از آقای ذوالعدل عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به واسطه استمرار در حمایت از بیماران و نیازمندان با اهدا لوح سپاس تجلیل شد. وی ماهانه ۶۰۰هزار تومان از حقوق خود را به بیماران نیازمندان اهداء کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خيرين سلامت كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: حاج حسین هروی؛ این مبلغ را در قالب خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی و مواد مصرفی مورد نیاز شامل تهیه یو پی اس، تجهیزات مورد نیاز اتاق عمل چشم پزشکی و قطعات دستگاه‌های دیالیز به بیمارستان حضرت زهرا (س) اختصاص داد.

 محمود ولایتی مقدم با قدردانی از اقدام خیرخواهانه این خیر افزود: امیدوارم با عنایت بیشتر خیرین سلامت به مقوله بهداشت و درمان، شاهد تحولات خوبی در راستای بهبود ارائه خدمات در حوزه سلامت شهرستان فریمان باشیم.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی