Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@23:47:22 GMT

رضا زندی نایب رییس فدراسیون چوگان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۴۴۹۲

رضا زندی نایب رییس فدراسیون چوگان شد

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی رضا زندی خواری را به عنوان نایب رییس فدراسیون چوگان منصوب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در بخشی از حکم دکتر مسعود سلطانی فر برای رضا زندی خواری آمده است: با استعانت از خداوند متعال، به استناد ماده 8 اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری و مصوبه مجمع عمومی مورخ 19/03/98 فدراسیون چوگان به موجب این حکم به عنوان "نایب رییس فدراسیون چوگان" منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نامنی، سرپرست جدید فدراسیون تنیس زمان ثبت نام انتخابات فدراسیون رزمی اعلام شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان برنا فدراسیون چوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مراسم بدرقه تیم ملی دوومیدانی جوانان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در دبی، لحظاتی پیش با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون، در مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب برگزار شد.

در آغاز این مراسم مطیعی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص برگزاری اردو تیم ملی جوانان و روند آماده سازی ورزشکاران برای تیم اعزامی به دبی آرزوی موفقیت و بازگشتی همراه با دستاورد داشت.

در این مراسم سید شروین اسبقیان در گفت‌وگو با اعضاء تیم ملی جوانان اظهار داشت: تلاش شما برای رسیدن به اهداف بزرگ در میادین آسیایی و جهانی ستودنی است. یک دوومیدانی‌کار جنگنده، قوی و با عزت نفس است.

وی افزود: خوشبختانه جوانان دوومیدانی اخلاق مدار هستند و در هر شرایطی ضمن تلاش و کوشش با توسل به ائمه اطهار میادین سخت را پشت سر خواهند گذاشت.

در ادامه نیز هادی سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی، و مربیان تیم؛ قاسمعلی فیروزی، ایمان روغنی و زهرا نبی زاده توضیحاتی در خصوص شرایط فعلی ملی پوشان، رقبای پیش رو و احتمال کسب مدال ارائه کردند.

در این مراسم نازنین فاطمه عیدیان نماینده کشورمان در دو ۴٠٠ متر با مانع، به نمایندگی از ورزشکاران تیم صحبت کرد و اذعان داشت: تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد و امیدوارم تمامی ورزشکاران در این مسابقات موفق به کسب حدنصاب ورودی رقابتهای جهانی شوند.

تیم ملی جوانان کشورمان متشکل از؛ نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری،سجاد آقایی ‎با هدف حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا تا دقایقی دیگر ایران را به مقصد دبی ترک خواهد کرد.

این رقابت‌ها قرار است طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت ماه برگزار شود.

کد خبر 6085661

دیگر خبرها

  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین