Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - انتشار اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 6 ماهه منتهی به 31 شهریورماه سال جاری نشان داد که زیان 72 ریالی هر سهم این بانک خصوصی به سود 78 ریالی تبدیل شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، بانک کارآفرین با نماد "وکار" و سرمایه 8.500 میلیارد ریالی در پایان شش ماهه سال 98، جمع درآمدهای خود را با 114 درصد رشد از 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

750 میلیارد و 473 میلیون ریال در پایان تابستان سال گذشته به 3.740 میلیارد و 746 میلیون ریال رسانده است.
بر اساس این آمار، بانک کارآفرین در پایان شهریورماه پارسال، 610 میلیارد و 481 میلیون ریال زیان خالص داشته که موفق شده است تا این زیان را به سود 662 میلیارد و 987 میلیون ریالی در پایان تابستان امسال ارتقا دهد.
بر این اساس، سود قابل تخصیص بانک کارآفرین نیز در پایان شش ماهه امسال به 1.185میلیارد و 152 میلیون ریال رسیده در حالی در سال گذشته این مبلغ، زیانی معادل 110 میلیارد و 422 میلیون ریال بوده است.
زیان انباشته بانک کارآفرین هم در پایان فصل گرم پارسال، 110 میلیارد و 422 میلیون ریال بوده که به سودی معادل 1.085 میلیارد و 704 میلیون ریال در پایان شهریورماه 98 تبدیل شده است.
جمع دارایی های وکار نیز با یک درصد رشد از 176.826 میلیارد و 804 میلیون ریال در پایان شهریورماه سال گذشته به 178.798 میلیارد و 973 میلیون ریال در پایان تابستان امسال ارتقا پیدا کرده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ اوکراین به گورستان تسلیحات افتخارآمیز آمریکا تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «اِم چونگ‌ایل» معاون وزیر خارجه کره شمالی امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که خیلی وقت است که میدان نبرد در اوکراین به گورستان تسلیحات گوناگونی تبدیل شده که آمریکا و ناتو به آنها افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به کمک‌های تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین نوشت: لایحه کمک نظامی اضافی ایالات متحده به اوکراین صرفاً یک ماده روانگردان برای کاهش موقت ترس از دارودسته زلنسکی است.

دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دایم روسیه در سازمان ملل روز یکشبنه اعلام کرد که ارائه کمک های نظامی جدید آمریکا به اوکراین به جلوگیری از پایان شکوهمند رژیم کی یف کمک نمی کند.

وی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هنگامی که رییس و رهبر دولتی به مردم خودش اهمیت نمی‌دهد و کشورش را نمی‌فروشد، همچنین اتفاقی رخ می‌دهد؛ اینجا چیزی برای جشن‌گرفتن نیست.

این دیپلمات روس اوکراین را «شرکت نظامی خصوصی» ضدروی توصیف کرد و در ادامه نوشت: این شیوه کمی بیشتر کار خواهد کرد، پول بیشتری به جیب زده می‌شود، سلاح بیشتری دزدیده می‌شود و ده‌ها هزار اوکراینی کشته خواهند شد.

پولیانسکی همچنین گفت: اما پایان شکوهمند رژیم کی‌یف بدون توجه به این بسته جدید و تمام تلاش‌های بیهوده حامیان آمریکایی و ناتو برای زنده نگه داشتن آن اجتناب‌ناپذیر است.

کد خبر 6087354

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • جنگ اوکراین به گورستان تسلیحات «افتخارآمیز» آمریکا تبدیل شده است
  • جنگ اوکراین به گورستان تسلیحات افتخارآمیز آمریکا تبدیل شده است
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر