Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

«عصر ایکنا» را از شنبه تا چهارشنبه در صفحه اینستاگرام ایکنا به نشانی @iqnanews دنبال کنید.

گزارش از سمیه قربانی

انتهای پیام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا آیت الله کعبی حرمت سلاح هسته ای قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات ضد ایرانی سفیر انگلیس درباره نقش تهران در منطقه

سفیر و نماینده انگلیس در سازمان ملل مدعی شد: «انگلیس  مدت‌هاست که درباره نقش غیرقابل قبول ایران در بی‌ثبات کردن منطقه، از جمله نقش آن در حمایت از حوثی‌ها در یمن، به صراحت سخن گفته است.»

به گزارش مشرق، «باربارا وود وارد» سفیر و نماینده انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت درباره بررسی اوضاع خاورمیانه بدون اشاره به حملات لندن و واشنگتن به انصارالله یمن و حمایت از رژیم اسرائیل در جنگ غزه افزود: «اقدامات بی پروا حوثی ها همچنان تلاش های برقراری صلح برای مردم یمن را تضعیف می کند.»

سفیر انگلیس اضافه کرد: یمن علاوه بر درگیری های جاری، با چالش های زیست محیطی شدیدی مواجه است و پرداختن به این مسائل در حال حاضر، و به عنوان بخشی از هر گونه بحث برای صلح، برای پایداری آینده یمن حیاتی خواهد بود.

وود وارد اضافه کرد: ما مجدداً درخواست خود از همه طرف ها برای تسهیل دسترسی بدون مانع برای فعالان بشردوستان را تکرار می کنیم.

سفیر انگلیس در این نشست بار دیگر به عملیات نظامی وعده صادق ایران در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه اشاره و ادعا کرد: ما به صراحت حملات ایران علیه اسرائیل در آخر هفته را محکوم می کنیم و معتقدیم این کشور هیچ کاری برای پیشبرد چشم انداز صلح در غزه انجام نداده است.

او مدعی شد: انگلیس مدت‌هاست که درباره نقش غیرقابل قبول ایران در بی‌ثبات کردن منطقه، از جمله نقش آن در حمایت از حوثی‌ها در یمن، به صراحت سخن گفته است. ما می دانیم که حوثی ها در این حمله اخیر مشارکت داشتند. اقدامات بی پروا آنها همچنان خطر تضعیف جدی تلاش ها برای برقراری صلح در یمن را به همراه دارد.

دیگر خبرها

  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد
  • آئین نکوداشت مصطفی قلیزاده علیار در آذربایجان‌غربی برگزار شد
  • اظهارات ضد ایرانی سفیر انگلیس درباره نقش تهران در منطقه
  • کمک رسانی به نیازمندان خیر دنیا و آخرت
  • افزایش سن مجاز استفاده از شبکه‌های اجتماعی در انگلیس
  • شهدا نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند
  • شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند
  • آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته
  • رشد ۴۱ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مرزی خوزستان
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و بورنموث +فیلم