Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی ارتش، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در بازدید از تیپ 65 نیروی ویژه هوابرد ارتش با اشاره به نقش نیروهای مسلح در برابر دشمنی‌ها و تهدیدات، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر این همه دشمنی و توطئه، تحریم و فشار و تهدیدات علیه کشور، مسئولیت بسیار سنگین برقراری امنیت پایدار، ایجاد و ارتقای بازدارندگی کارآمد و موثر را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر کشور دارای امنیت است، به خاطر همین بازدارندگی است.

وی به دشمنی تاریخی آمریکا با ملت و کشور ایران و تجاوزگری رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: در مورد دشمنی آمریکای جنایت کار و صهیونیسم آدم کش، هیچ تردیدی در جهان وجود ندارد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه بازدارندگی، مانع تهاجم دشمن به ایران است گفت؛ اگر اتفاقی نمی‌افتد و تهاجمی صورت نمی‌گیرد، صرفا به خاطر بازدارندگی کارآمدی است که در برابر این تهدید‌ها وجود دارد.

سردار باقری تاکید کرد: دشمن باید بداند اگر به مرزهای میهن اسلامی تجاوزی صورت بگیرد با یک ملت یک‌پارچه و تابع رهبر که دارای نیروهای مسلح مقتدر و توانمندی است، مواجه خواهد شد و این مواجهه حتما همراه با تلفات سنگین، انهدام تجهیزات و آبروریزی سنگین همراه خواهد بود و منفعتی که از این تهاجم خواهد برد، قابل قیاس با هزینه سنگینی که باید بپردازد، نیست.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما در طول تاریخ و چهل سال انقلاب اسلامی نشان دادند که قصد هیچگونه تهاجم و تجاوز به هیچ کشوری را ندارند گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هیچ چشم داشتی به منابع و یک وجب خاک همسایگان ندارند، اما در برابر تهاجم و بدخواهی دشمنان می‌ایستند و این ایستادگی را در دفاع مقدس نشان دادند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دوستان به ما اطمینان می‌کنند و دشمنان از ما وحشت دارند چرا که باید چنین رویه‌ای در برخورد با دوستان و دشمنان وجود داشته باشد.

سردار سرلشکر باقری در پایان با ابراز خرسندی از آمادگی رزمی و توان دفاعی تیپ ۶۵ نوهد، گفت: ان‌شاءالله روز به روز شاهد آمادگی بیشتر تیپ ۶۵ و سایر واحد‌های ارتش باشیم و با وحدت و یکپارچگی میان ارتش و سپاه و با هماهنگی کامل میان قوای مسلح کشور، همه دست در دست هم بتوانیم کشوری امن و آرام ایجاد کنیم تا در بستر این امنیت کشور مسیر خود را به سوی پیشرفت و توسعه ادامه دهد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری: عملیات پایان یافت؛ پاسخ ایران به هر اقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود / سلامی: رژیم صهیونیستی حمله کند از مبدا ایران مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرند

تابناک _ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه قصدی بر ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم، عملیات از نظر ما پایان یافته است، اظهار داشت: عملیات ایران در حد تنبیه بود، پاسخ ایران به هر اقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود.

سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهایی بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود.

وی ادامه داد: اینکه رژیم صهیونیستی بخش کنسولی سفارت ما را آماج قرار دهد و مستشاران قانونی ما را که به دعوت دولت سوریه در آن کشور حضور دارند، به شهادت برساند عبور از خطوط قرمزی بود که همه کشورها به جز دو سه حامی رژیم صهیونیستی آن را محکوم کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: این کاری بود که باید پاسخ داده می شد و مقام معظم رهبری هم فرمودند که این تنبیه باید صورت بگیرد و به حمدالله به همت سپاه پاسداران و کمک سایر نیروهای مسلح این عملیات انجام شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه قصدی بر ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم، عملیات از نظر ما پایان یافته است، اظهار داشت: گنبدآهنین نتوانست مقابله قابل توجهی با عملیات ما داشته باشد.ما این عملیات را منتج به نتیجه کامل می‌دانیم و این عملیات از نظر ما پایان یافته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: چنانچه رژیم صهیونیستی عملیات دیگری را انجام دهد، پاسخ ما گسترده تر خواهد بود. سعی کردیم عملیات در حد تنبیه باشد، مراکز جمعیتی مورد هدف نبود و ما قطعا آمادگی این را داریم که از خاکمان دفاع کنیم.

سرلشکر باقری تاکید کرد: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر میبرند و امیدواریم این عملیات طلیعه‌ای بر پیروزی ملت مظلوم فلسطین باشد.

وی با اشاره به امکان اقدام آمریکا در پاسخ به عملیات بامداد امروز، خاطرنشان کرد: ما این پیام را از طریق سفارت سوییس اعلام کردیم که چنانچه آمریکا توسط پایگاه‌های نظامی خود با رژیم صهیونیستی همکاری کند، پایگاه‌های نظامی آمریکا امنیت نخواهد داشت.

 

تعداد بازدید : 77 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: عملیات به نحوی طرح ریزی شد که هم‌ مرکز اطلاعاتی بزرگی که اطلاعات لازم را برای صهیونیست ها تأمین می‌کرد، آماج قرار گرفت و هم پایگاه هوایی نواتیم که هواپیمای  اف ۳۵ برای آماج قرار دادن کنسولگری ما در دمشق از آنجا برخاسته بود. هر دوی این مراکز در حد قابل توجهی مورد انهدام قرار گرفتند و از کار افتادند. در این عملیات تعداد قابل توجهی پهپاد، موشک‌ کروز و موشک بالستیک‌ مورد استفاده قرار گرفت و تاکتیک های اندیشیده شده بکار گرفته شد که نه گنبد آهنینی و نه سپر دفاعی رژیم صهیونیستی هیچ یک نتوانست مقابله قابل توجهی با این امکانات و عملیات داشته باشند و عملیات به اهداف خود نائل شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: آمریکا اعلام‌ می‌کرد از عملیات دمشق اطلاعی ندارد ولی در واقع با چراغ سبز او این عملیات انجام شد. آمریکا اعلام کرده به دنبال توسعه تنش در منطقه نیست اما اطلاعات ما حاکی است در دفاع از رژیم صهیونیستی با تمام توان وارد عمل شد و تلاش کرد عملیات را خنثی کند ولی او هم نتوانست کاری از پیش ببرد و عملیات ما به هدف رسید.

سرلشکر باقری یادآور شد: ما این عملیات را منتج به نتیجه کامل می بینیم و این عملیات از نظر ما خاتمه یافته است و قصدی بر ادامه عملیات نداریم اما اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه جمهوری اسلامی ـ چه در داخل خاک‌ کشور و چه در مرکز متعلق به ایران در سوریه و یا جای دیگری انجام دهد ـ عملیات بعدی بسیار گسترده تر از این انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: توانمندی ما بر این مبنا بود که ده ها برابر بزرگ تر از این عملیات موشکی و پهپادی علیه این رژیم داشته باشیم، ولی سعی کردیم در حد تنبیه این عملیات انجام شود و مراکز جمعیتی و اقتصادی آماج قرار نگرفت تا ارتش متجاوز صهیونیست‌ها بداند که اقدام جنایتکارانه آنها بدون پاسخ نخواهد ماند و آمادگی داریم که از خاک و منافع خود به نحو احسن دفاع کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه این عملیات توسط سپاه انجام شد ولی در یک هم افزایی سپاه و ارتش، دفاع از فضای کشور را عهده دارند، تاکید کرد: نیروهای مسلح در آمادگی‌ کامل به سر می برند و چنانچه نیاز باشد مجدد وارد عمل می شوند و تدابیر لازم برای امنیت فضای کشور اتخاذ شده است.

سرلشکر بیان داشت: ما این‌ پیام را از طریق سفارت سوئیس به آمریکا انتقال دادیم که چنانچه آمریکا در اقدامات تجاوز گرانه بعدی صهیونیست ها مشارکتی داشته باشد و به قطعیت برسیم پایگاه و نفرات آمریکا در منطقه امنیتی نخواهند داشت.

 

رژیم صهیونیستی حمله کند، از مبدا ایران مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با این عملیات معادله جدیدی رقم خورده است، گفت: آن معادله جدید این است که از این به بعد رژیم صهیونیستی در هر نقطه ای به منافع و دارایی ها، شخصیت ها و شهروندان ما حمله کند، از مبدا جمهوری اسلامی ایران مورد تهاجم متقابل قرار خواهد گرفت.

سرلشکر حسین سلامی در گفت‌وگویی روز یکشنبه درباره جزییات عملیات وعده صادق گفت: اهداف خیلی دقیق بود و ما یک عملیات محدود انجام دادیم، در حد و اندازه شرارت هایی که رژیم صهیونیستی انجام داده بود.

عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی محدود بود

وی گفت: این عملیات می توانست عملیات گسترده ای باشد؛ اما ما دامنه عملیات را محدود به آن بخش توانایی‌هایی کردیم که رژیم صهیونیستی برای حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران و شهادت فرماندهان از آن استفاده کرده بود.

عملیات وعده صادق با موفقیتی بیش از حد انتظار اجرا شد

سردار سلامی با تاکید بر این که عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار ما انجام شد، اظهار داشت: تا این لحظه اطلاعات ما روی تمام اصابت ها کامل نیست؛ اما آن بخش از اصابت هایی که گزارش های دقیق، مستند و میدانی داریم، نشان دهنده آن است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است. مردم ساکن در سرزمین های اشغالی، مقامات صهیونیست و ارتش تروریستی و اشغالگران رژیم صهیونیستی و آمریکا بهتر از ما تا این لحظه اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص داده و متوجه شده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: رژیم صهیونیستی از رفتارهای گذشته دست بردارد و از این حرکت عبرت بگیرد. اگر رژیم صهیونیستی هر واکنشی نشان دهد، مطمئنا واکنش ما بر اساس این تجربه جدیدی که از توانایی های آنها بدست آورده ایم، بسیار سخت تر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رژه نیروهای مسلح یگان های تیپ ۲۶۴ارتش در سلماس
  • تمام تجهیزات نیروهای مسلح کشور بومی است
  • درس عبرت‌آموز نیروهای مسلح ایران به دشمن صهیونیستی
  • نیروهای مسلح ایران درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیست دادند
  • رییسی: تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، محقق شد/ نیروهای مسلح ایران درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیستی دادند/ هر گونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد
  • نیروهای مسلح ایران درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیستی دادند
  • باقری: عملیات پایان یافت؛ پاسخ ایران به هر اقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود / سلامی: رژیم صهیونیستی حمله کند از مبدا ایران مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرند
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا/ لیتوانی برای جنگ با روسیه آماده می‌شود/ وضعیت وخیم ارتش اوکراین در جبهه شرقی
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا/ وضعیت وخیم ارتش اوکراین در جبهه شرقی
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا