Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس پزشکی‌ استان اصفهان گفت: شب گذشته حادثه واژگونی اتوبوس زائران اربعین ‌در مرز مهران الیگودرز تعداد ۲۵ مصدوم برجا گذاشت.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص جزئیات ‌این تصادف رانندگی اظهار کرد: این حادثه شب گذشته ساعت  ۲۱:۳۵ در مرز مهران محور ازنا- الیگودرز از ابتدای جاده اشرف آباد اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ‌با ‌بیان اینکه تعداد کل مصدومین این حادثه واژگونی اتوبوس ۲۵ نفر بوده است افزود: این تعداد مصدوم به بیمارستان ‌امام علی (ع) ازنا برای تعیین‌تکلیف انتقال ‌یافتند. رئیس اورژانس ‌پزشکی استان اصفهان گفت: تعداد سه نفر از این مصدومان ‌به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) الیگودرز، سه نفر مجروح ‌به ‌بیمارستان شهید والیتان الیگودرز و تعداد چهار نفر مصدوم به بیمارستان هفت ‌تیر دورد برای تکمیل درمان منتقل شدند. راستین تاکید کرد: تعداد ۱۲ نفر از  مصدومان این حادثه واژگونی اتوبوس بعد از تکمیل درمان نهایی از بیمارستان ترخیص شدند و سه نفر هم تحت نظر برای درمان کامل و ترخیص هستند.

کد خبر 394152

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حوادث اتوبوس مصدومان زائر اربعین امداد رسانی خدمات بهداشتی درمان آمبولانس اورژانس ۱۱۵ اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، به گفته مردم محلی و مقامات، تعداد قربانیان یک قایق غرق شده در جمهوری آفریقای مرکزی به ۶۲ نفر افزایش یافته است.

مدیر کل حفاظت مدنی جمهوری آفریقای مرکزی، توماس دیماس، روز دوشنبه به رسانه‌های محلی گفت که ما توانستیم ۶۲ جسد بی جان را بیرون بکشیم. ما از تعداد کل افراد زیر آب اطلاعی نداریم.

وی گفت: افراد بیشتری هنوز مفقود هستند.

این فاجعه زمانی رخ داد که یک قایق حامل بیش از ۳۰۰ نفر بر فراز رودخانه مپوکو در شهر بانگوی، مرکز جمهوری آفریقای مرکزی، واژگون و غرق شد.

کد خبر 6085764

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • ۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد