Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:19:31 GMT

غیبت خرید تابستانی بزرگ گالاتاسرای مقابل رئال؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۴۶۴۴

غیبت خرید تابستانی بزرگ گالاتاسرای مقابل رئال؟

رادامل فالکائو خرید بزرگ تابستانی گالاتاسرای به دلیل مصدومیت نتوانسته در تمرینات تیمش شرکت کند و احتمال حضور او برابر رئال اندک است.

به گزارش "ورزش سه"، رادامل فالکائو، ستاره کلمبیایی گالاتاسرای حالا برای مدت 20 روز است که به علت مصدومیت از ناحیه تاندون پای خود در تمرینات تیم ترکیه ای شرکت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه باشگاه گالاتاسرای بر بازگشت هر چه سریع تر این بازیکن تاکید کرده بود اما وضعیت او هنوز هم خیلی خوب به نظر نمی رسد.

فاتح تریم اما همه پیش بینی ها در مورد حضور فالکائو در دیدار مقابل رئال مادرید را در هاله ای از ابهام قرار داد. او در نشست خبری پیش از این دیدار درباره حضور فالکائو در بازی امشب گفت:" باید با رادامل صحبت کنم." تا به نوعی زیدان، سرمربی حریف را دچار یک سردرگمی کند.

 

 

 


تریم اما می تواند در صورت غیبت فالکائو روی فلورین آندونه حساب ویژه ای باز کند. او در لیگ ترکیه برای تیمش عملکرد خوبی داشته اما با این وجود هواداران گالاتاسرای باز هم خواستار حضور فالکائو در بازی امشب هستند. 
فالکائو یک ماه قبل در دربی استانبول مقابل فنرباغچه عملکردی خنثی داشت. همچنین این کلمبیایی از ابتدای حضورش در این تیم ترکیه ای تنها موفق به ثبت یک گل شده است. 
با همه این ها و با توجه به این که فالکائو حتی در یک جلسه تمرینی تیمش هم حضور نداشته است، غیبتش در بازی امشب مقابل رئال قطعی به نظر می رسد؛ با این وجود فاتح تریم ترجیح داد تا لحظه شروع بازی حضور این بازیکن را در هاله ای از ابهام قرار دهد.

گالاتاسرای ترکیه رادامل فالکائو‌

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گالاتاسرای ترکیه رادامل فالکائو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بزرگ PSG انریکه را ناامید کرد

به گزارش "ورزش سه"، تنها 26 بازی، 1910 دقیقه و یک گل برای اشریکنیار که تابستان به عنوان بازیکن آزاد از اینتر به پی اس جی ملحق شد تا خط دفاع تیم پاریسی را بیمه کند. با او از زمستان 2023 توافق شده بود و قرار بود خرید بزرگی باشد اما در عمل اینطور نشد.

طبق گزارش روزنامه اکیپ، تیم پاریسی در تابستان به پیشنهادات برای اشکرینیار گوش خواهد داد چرا که لوئیس انریکه (سرمربی) معتقد است، سطح فعلی او قانع کننده نبوده ولی همچنان می توانند از فروشش به پول خوبی برسند.

 در برنامه ریزی برای فصل آینده، تیم پاریسی به دنبال جایگزینی برای امباپه و همچنین یک مدافع میانی است که تضمین بیشتری به خط دفاعی بدهد. این احتمالا هفته های پایانی حضور مدافع اسلواک در تیم پاریسی است.

مدافعان میانی فعلی یعنی مارکینیوش، لوکاس هرناندز و نیز برالدو در ایده های انریکه جایگاه بهتری دارند و حالا مربی اسپانیایی می خواهد با فروش اشکرینیار، یک مدافع میانی بهتر را برای فصل بعد بخرد. مارکینیوش و لوکاس در مواقعی به عنوان مدافع کناری بازی می‌کنند و نیاز اصلی برای پست دفاع مرکزی است.

گفته می شود اشکرینیار می تواند با 40 میلیون یورو به باشگاهی دیگر برود.

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • خرید بزرگ PSG انریکه را ناامید کرد
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت