Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:57:57 GMT

مغانلو: مقابل پرسپولیس مستحق شکست نبودیم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۴۶۸۲

مغانلو: مقابل پرسپولیس مستحق شکست نبودیم

شهریار مغانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شکست پیکان برابر پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک گفت: حقمان در این بازی باخت نبود و فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشتیم. در خیلی از دقایق تیم برتر میدان بودیم و در سایر اوقات بازی هم عملکرد پایاپایی ارائه دادیم. شکست نتیجه عادلانه‌ای نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقابل پرسپولیس فقط برای برد در زمین حاضر شده بودیم اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. حتی می‌توانستیم در همان دقایق ابتدایی گل بزنیم تا بازی را با خیال راحت‌تری دنبال کنیم اما متاسفانه موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد. پرسپولیس هم از معدود موقعیت‌هایی که داشت نهایت استفاده را کرد و در نهایت هم بازی را با برد پشت سر گذاشت.

مهاجم تیم فوتبال پیکان خاطر نشان کرد: متاسفانه امسال با بدشانسی‌های متعددی مواجه شدیم. حق ما نه تنها برابر پرسپولیس بلکه در تمام بازی‌های قبل پیروزی بود اما متاسفانه در کسب نتایج لازم با بدشانسی مواجه شدیم. اگر می‌توانستیم نتایج لازم را با توجه به عملکردمان بگیریم به طور حتم جزو سه تیم بالای جدول بودیم اما متاسفانه شرایط به گونه‌ای پیش نرفت که بتوانیم مانند عملکردمان نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد حضورش در صدر جدول گلزنان لیگ و اینکه آیا می‌تواند تا پایان فصل این روند را حفظ کند، اضافه کرد: ما یک تیم هستیم و گل‌های من هم حاصل زحمات تیم بود. موفقیت تیم در اولویت قرار دارد و خوشحالم که تا اینجا توانستم برای پیکان مفید باشم. موفقیت تیم مهم‌تر از هر چیزی است و ما همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم. با این حال من هم تلاشم را می‌کنم تا به عنوان بازیکن پیکان در جدول گلزنان لیگ حضور داشته باشم.

مغانلو در پایان خاطرنشان کرد: نباید دیگر به راحتی از کنار امتیازات بگذریم و اگر می‌خواهیم به هدف‌مان که حضور در بین بالانشینان جدول است برسیم باید امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. از نظر فنی چیزی از تیم‌های بالای جدول کم نداریم و فقط امیدوارم در کسب نتایج هم موفق باشیم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر شهریار مغانلو تیم فوتبال پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که تاد بولی مالکیت این باشگاه لندنی را برعهده گرفت، وضعیت چلسی به خوبی پیش نرفته است؛ نه روی چمن و نه بیرون از زمین. و رومئو لاویا آخرین مورد در فهرست طولانی این نمونه‌هاست.

این بازیکن بلژیکی که در تابستان با مبلغ 62 میلیون یورو از ساوتهمپتون به خدمت گرفته شد، در این فصل تنها 32 دقیقه بازی کرد و تا شروع فصل 25-2024 بیشتر از این بازی نخواهد کرد.

چلسی در وبسایت خود نوشت: "ارزیابی‌های پزشکی اخیر تایید کرده لاویا که در ماه دسامبر مقابل کریستال پالاس از ناحیه ران آسیب دید، دیگر در این فصل بازی نخواهد کرد."

این خبر ناراحت کننده‌ای بود که روند پیشرفت دوران حرفه‌ای یکی از آینده‌دارترین هافبک‌های لیگ را دگرگون کرده است. لاویا علی‌رغم این ناکامی، یک فصل عالی را در ساوتهمپتون پشت سر گذاشته بود و به تیم ملی بلژیک هم دعوت شد.

با این حال، چلسی برای شکست دادن لیورپول و یورگن کلوپ رقم قابل توجهی را به تو پرداخت کرد اما تا اینجای کار برای او خوب پیش نرفته است. این بازیکن که سابقه حضور در تیم جوانان منچسترسیتی را دارد، 32 دقیقه مقابل کریستال پالاس در پیروزی 2-1 چلسی بازی کرد و تا ماه دسامبر از میادین دور بود. و سپس او دوباره مصدوم شد... به همین دلیل این‌بار تایید شد که تا پایان فصل دیگر بازی نخواهد کرد.

این یک اتفاق ناراحت کننده برای بازیکن و باشگاه است که انتقال او به هیچ وجه انتظارات را برآورده نکرد. از جمله خود این فوتبالیست که پس از اطلاع از مدت زمان دوری تا پایان فصل در اینستاگرام بیانیه‌ای منتشر کرد: "سلام به خانواده چلسی، همانطور که می‌دانید، و با وجود تلاش‌های بی‌شمارم، بقیه فصل را از دست خواهم داد. این فصل ناامید کننده‌ای برای من بود که نتوانستم به هم تیمی‌هایم کمک کنم. من این تیم، این نشان و حضور در زمین را بیش از هر چیز دوست دارم. باور کنید هر روز تمام تلاشم را کردم تا برگردم. از محبت، حمایت و انتقاد شما متشکرم، زیرا همه آن‌ها روی من تأثیر مثبت می‌گذارند. نمی‌توانم برای بازگشت صبر کنم تا لحظات خاص زیادی را با هم به اشتراک بگذاریم. به زودی شما را می‌بینم."

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟