Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمی از محققان با پیاده‌سازی نرم‌افزاری در حوزه اشتغال توانستند بیش از ۲ هزار شغل برای متخصصان و نیروهای توانمند ایجاد کنند که به گفته آنها حدود ۳ تا ۴ هزار کاربر به شغل ثابت دست پیدا کردند.

به گزارش ایسنا، محمدامین صمدی، مجری طرح اپلیکیشن کارپایه در مراسم رونمایی از این اپلیکیشن گفت: اپلیکیشن کارپایه بزرگترین سامانه هوشمند خدمات و مشاغل کشور است که هدف اصلی آن توسعه اشتغال در کشور به وسیله تسهیل در برقراری ارتباط میان متخصصان و کارفرمایان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمدی، مزیت این نرم‌افزار را دارا بودن سیستم یکپارچه و جانشینی مدرن برای راه‌های قدیمی و روش‌های سنتی مانند روزنامه‌ها و مجلات استخدامی دانست و ادامه داد: دسترسی راحت و رایگان بودن آن از دیگر مزایای این نرم افزار به شمار می‌رود، ضمن آنکه "کارپایه" تنها بستری است که کارفرمایان می‌توانند از بین ۶ هزار عنوان شغلی، عنوان شغلی مورد نیاز خود را جستجو کرده و نزدیک و دورترین افرد را روی نقشه مشاهده کنند و به رزومه، شماره تلفن و عکس کارجویان دسترسی داشته و در کمتر از چند ثانیه می‌توانند ده‌ها نفر را روی نقشه مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه این نرم‌افزار ارزان‌ترین سیستم هوشمند خدمات و مشاغل برای کارجویان است، اظهار کرد: از هیچ کدام از طرفین کار فرما و متخصص کمیسیون و درصدی دریافت نمی‌شود و کارفرمایان می‌توانند چه از طریق تماس تلفنی مستقیم و چه ایجاد پیام با متخصصان در ارتباط باشند.

مجری طرح، کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب، اشتغال‌زایی در شهرستان‌های دورافتاده و به صورت دورکاری، راه‌اندازی سامانه تاکسی و پیک اینترنتی را نیز بخشی از مزایای سامانه هوشمند کارپایه ذکر کرد.

وی یادآور شد: تاکنون بیش از ۲ هزار شغل برای متخصصان و نیروهای توانمند از طریق این نرم‌افزار ایجاد شده است.

صمدی خاطرنشان کردد: هم‌اکنون بیش از ۲۵۰ هزار کاربر ثبت‌نام کرده‌اند؛ همچنین حدود ۳ تا ۴ هزار کاربر به شغل ثابت دست پیدا کردند و حدود ۵ هزار کاربر به شغل پاره‌وقت رسیده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نرم افزار استارتاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری معمولاٌ با ویژگی‌های جدید و بهبود عملکرد همراه هستند، اما گاهی باعث افت عملکرد و بروز مشکلاتی در پایداری سیستم می‌شوند. ظاهراً با آپدیت اخیر اپلیکیشن یوتیوب، چنین مشکلی روی برخی مدل‌های قدیمی گوشی سامسونگ و تبلت سامسونگ رخ داده است.

براساس گزارش زومیت، یکی از اعضای تیم توسعه‌ی کدک‌های ویدئو و تصویر اندروید با انتشار پستی در لینکدین اعلام کرد که از این به‌ بعد اندروید از کدک AV1 موسوم به libdav1d برای یوتیوب استفاده خواهد کرد. این کدک را تیم توسعه‌دهنده‌ی پخش‌کننده‌ی محبوب VLC ساخته‌ است.

همه‌ی دستگاه‌های مجهز به اندروید ۱۲ یا بالاتر، پس‌ از دریافت به‌روزرسانی Google Play System در مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳)، به‌صورت نرم‌افزاری از این کدک پشتیبانی می‌کنند.

کدک بهبودیافته‌ی AV1 به پخش باکیفیت‌تر ویدیوها هنگام اتصال به اینترنت کم‌سرعت کمک می‌کند، اما همه‌ی گوشی‌ها به‌صورت سخت‌افزاری از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کنند. درواقع اکثر گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار که با رمزگشایی سخت‌افزاری AV سازگاری ندارند از رمزگشایی نرم‌افزاری بهره می‌برند.

اپلیکیشن‌های اندروید به‌جای رمزگشای جدید dav1d به‌صورت پیش‌فرض از رمزگشای قدیمی‌تر AV1 با نام libgav1 استفاده می‌کنند. برنامه‌ها برای استفاده از رمزگشای جدیدتر باید به‌طور خاص برای این کار درخواست بدهند؛ کاری که یوتیوب بلافاصله پس‌ از انتشار به‌روزرسانی گوگل‌ پلی سیستم در ماه گذشته آن را آغاز کرد.

گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ی قدیمی‌ هنگام استفاده از رمزگشای قدیمی‌تر AV1 احتمالاً با افت عملکرد و پرش فریم مواجه می‌شوند. علاوه‌براین، برخی‌ از کاربران نگران هستند گوشی‌های آن‌ها هنگام استفاده از رمزگشای نرم‌افزاری قدیمی‌تر، باتری بیشتری مصرف کند.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897864

دیگر خبرها

  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس
  • ◄ 5 روش ایمن برای نگهداری بیت کوین‌ های خود
  • اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای حفاظت از «داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر»
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید
  • خیانت «پادشاه گوجه فرنگی» به فلسطین
  • کروکی‌‌ کاغذی حذف می‌شود
  • ولت ارز دیجیتال چیست؟/مراحل نصب و راه‌اندازی ولت نرم‌افزاری روی موبایل