Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدرضا هاشمی فرماندار مشهد در جریان بازدید از بافت پیرامون حرم مطهر رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از سال ۸۴ در شهرداری ثامن کمیته‌ای تشکیل شده بنام کمیته مبارزه با آسیب‌های اجتماعی با محوریت شهرداری، دستگاه قضایی، شبکه بهداشت، میراث فرهنگی و فرمانداری که تاکنون۲۰۰ جلسه در آن برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: مصوبات این جلسات اجرایی شده که اولویت آنها در خصوص امنیت، اسکان و بهداشت زائران است.
معاون استاندار ادامه داد: شهرداری ثامن در راستای مراعات حال زائران در اطراف حرم تملک و تخریب‌هایی داشته که بجای آن‌ها فضای سبز ساخته، برخی از موارد تملک هم آماده برای سرمایه گذاری است.
هاشمی گفت: ما نباید فضا‌هایی داشته باشیم که حرمت زائر رعایت نشود، خدمت رسانی و توجه به حاشیه حرم را باید به روز برسانیم تا شایسته پذیرایی از زائران باشیم.
او افزود: برای ۲۸ صفر و به مناسبت شهادت امام رضا(ع) باید برنامه ها را طوری پیاده کنیم که زائران علی بن موسی الرضا(ع) بدون دغدغه در مراسم شرکت کرده و فیض کامل ببرند.

هاشمی با اشاره به روند رو به پیشرفت بهسازی اطراف حرم، بیان کرد: روند طرح بهسازی و نوسازی با وفاق، همدلی و هم افزایی دارد ادامه پیدا می‌کند.
او افزود: بنا به قول شهردار ثامن،از ابتدای طرح نوسازی ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و بهسازی و تملک پیرامون حرم اختصاص یافته که بقیه اعتبارات را نیز از فروش اوراق مشارکت تهیه می‌کنند.   انتهای پیام//ف.ح   بهسازی اطراف حرم با وفاق پیش می رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی شهرداری آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد

کتاب «ای کاش زودتر» با متنی روان و ساده به موضوع شبهات و سؤالات پیرامون عفاف و حجاب برای دختران نوجوان می‌پردازد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، کتاب «ای کاش زودتر» با متنی روان و ساده به موضوع شبهات و سؤالات پیرامون عفاف و حجاب برای دختران نوجوان در بستر کلاس درسِ دخترانه توسط معلم در قالب داستان‌های کوتاه، تمثیلات و اشارات سلیس پیرامون تبیین فلسفه وجودی حجاب، الزام امر به معروف و نهی از منکر، تفاوت‌های زن و مرد، نحوه ارتباط زن و مرد در اجتماع و ... می‌پردازد.

استقبال از کتابی که رهبر انقلاب خواندن آن را توصیه کردند

 

مجموعه داستان‌های متصل به یکدیگر است که در سه لایه با خواننده ارتباط برقرار می‌کند. در یک لایه، داستانی یکپارچه از دختری نوجوان است که با ارتباط و دوستی مخفیانه با پسری زندگی‌اش دستخوش ناملایماتی می‌گردد و در نهایت با کمک معلم خود و پلیس فتا می‌تواند از بحرانی ناشی از هک گوشی خود توسط دوستش رهایی یابد. در لایه دیگر، محوریت پاسخ به شبهات و سؤالات نوجوانان پیرامون مسئله عفاف و حجاب است که در قالب داستان‌های کوتاه اما به هم پیوسته در طول داستانِ لایه اول توسط معلم مدرسه پرداخته می‌شود و در لایه سوم به نحوه ارتباط صحیح و اثرگذار توسط معلمان و والدین می‌پردازد که چگونه می‌توان با نوجوانان ارتباط برقرار کرد و آن‌ها را جذب نمود.

این کتاب به قلم سید احمد رضوی کهن و به سفارش قرارگاه فرهنگی سنگر کتاب در انتشارات رودآبی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ