Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، به نقل‌از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، کتاب «آیین همسرداری و آداب زناشویی در اسلام» از سری کتب سبک زندگی مهدوی(عج) نوشته ابوالفضل پیرهادی پژوهشگر و مدرس طب اسلامی ایرانی در دفتر مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «آیین همسرداری و آداب زناشویی در اسلام» مشتمل‌بر ۳ فصل با ۶۵ موضوع، اولین کتاب این نویسنده بروجردی است که در ۱۴۳صفحه، توسط انتشارات کلهری بروجرد به تازگی منتشر و به بازار کتاب آمده است.

ابوالفضل پیرهادی متولد ۱۳۶۷ و در مقطع دکترای طب سنتی اسلامی تحصیل می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی رونمایی کتاب آیین همسرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات

به نقل از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا روز چهارشنبه افزود: شبکه‌های اجتماعی این افراد بعد از دستگیری مسدود و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

وی تاکید کرد: با کسانی که در فضای مجازی به ارزش‌های دینی و اسلامی و اعتقادات مردم هتاکی می‌کنند، برخورد قاطع خواهد کرد.

فرمانده انتظامی بروجرد تاکید کرد: فضای مجازی و کانال‌ها و پیج‌های شهرستان بروجرد توسط پلیس فتا فرماندهی انتظامی بروجرد رصد می‌شود و در صورت مشاهده هتاکی به نظام و مقدسات اسلامی، شناسایی و صفحات مجازی آنان مسدود و گردانندگان آنان دستگیر خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان