Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از پایان کار کانال ضد انقلاب آمدنیوز با مدیریت "روح الله زم" اکنون "پیمان بهبودی" ادمین گیلانی ضد انقلاب که سال ها با دروغ پردازی و ایجاد جنگ روانی سعی در ایران هراسی، اختلاف افکنی و ایجاد آشوب و نا امنی در کشور را داشته، خبری مبنی بر پایان کار کانال وابسته به دشمنان این مرز و بوم را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، دستگیری "روح الله زم" توسط سپاه پاسداران با واکنش های قابل توجه ای داخلی و خارجی روبرو شد.

بعد از پایان کار کانال ضد انقلاب آمدنیوز با مدیریت "روح الله زم" اکنون "پیمان بهبودی" ادمین گیلانی ضد انقلاب که سال ها با دروغ پردازی و ایجاد جنگ روانی سعی در ایران هراسی، اختلاف افکنی و ایجاد آشوب و نا امنی در کشور را داشته، خبری مبنی بر پایان کار کانال وابسته به دشمنان این مرز و بوم را اعلام کرده است.

 

 

 

وی که  نام کانالش در ابتدا موسوم به "رادیو گیلان" بوده بعد از فتنه انگیزی در دی ماه 96 به "رادیو ایران" تغییر یافت و همواره سعی می کرد با ارائه و چینش خاص اخبار و دروغ پردازی اذهان مردم را تحت الشعاع قرار دهد.

حال شاهدیم خارج نشینان ضد انقلاب از ترس قدرت اطلاعاتی و امنیتی سپاه پاسداران به دنبال سوراخ موش گشته و مهر پایان را بر سال ها فعالیت برای دشمنان ایران اسلامی زده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ مهدی احمدی نژاد، با اشاره به تفاوت مجروحان انفجار، تروریستی کرمان با مجروحان زمان جنگ گفت: زمان جنگ به دلیل داغ شدن گلوله و ترکش‌ها، استریل محسوب می‌شدند، اما این ساچمه‌ها داغ نشده و استریل نبودند.

 وی افزود: اتفاقی که در کرمان افتاد کاملاً جدید بود و بعد از حادثه و اعمال جراحی ما متوجه عفونت‌های بسیار شدیدی در مجروحان این حادثه شدیم. 

وی با بیان اینکه این عفونت‌ها نه تنها در مجروحان بستری در بیمارستان‌های کرمان، بلکه در مجروحان بستری در دیگر بیمارستان‌ها هم مشاهده شد افزود: در بازدیدهایی که از چهارمجروح بستری دربیمارستان بقیه‌الله تهران داشتیم این مجروحین نیز همه دچار عفونت‌های بسیار شدید شده بودند.

وی تصریح کرد: همه مجروحان این انفجار تروریستی به عفونت‌های بسیار شدیدی دچار شدند و هنوز هم تعدادی از این مجروحان در حال درمان هستند.

احمدی‌نژاد، با اشاره به اینکه ساچمه‌ها را برای آزمایش فرستادیم، افزود: احتمالاً این ساچمه‌ها قبل از کارگزاری آلوده شده باشند، وجود دارد وکسی که کار تروریستی می‌کند از انجام هیچ کار ناجوانمردانه‌ای کوتاهی نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم)
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • روایت روزنامه عبری از فروپاشی بازدارندگی اسرائیل
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند