Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدافع تیم استقلال واکنش جالبی به شادی گل هم تیمی خودش داشت. تاریخ انتشار: 15:46 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۱۰۸۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمد دانشگر روی گل دوم تیم فوتبال استقلال ضربه سر را زد و در شلوغی دروازه ظاهرا به پای محمد دانشگر برخورد کرد تا وارد دروازه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگر بعد از بازی با حالت کنایه گفت که غلامی درست گفته که گل دوم را به ثمر رسانده است.

در تصاویر منتشر شده روی گل دوم هم، وقتی غلامی بعد از گل به سمت تماشاگران استقلال رفت، دانشگر تعجب کرد و به یکی از بازیکنان استقلال گفت من ضربه را زدم چرا او سمت تماشاگران رفت. البته در شلوغی شادی گل، کسی به این مسئله توجه نکرد، اما پس از پایان بازی گل به نام دانشگر ثبت شد نه غلامی.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگر استقلال میزان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران

به گزارش "ورزش سه"، احکام کمیته انضباطی درخصوص دیدار استقلال و آلومینیوم اعلام شد که اراکی ها باید یکی از مسابقات خانگی خود در استادیوم امام خمینی (ره) را بدون حضور تماشاگر برگزار کنند.

در این مسابقه که با حواشی هم همراه بود، تعدادی از هواداران استقلالی با استفاده از شلوغی ورزشگاه، وارد زمین مسابقه شدند و در نقش جیمی جامپ، منجر به توقف بازی شدند و البته حواشی نیز برای سیدحسین حسینی نیز پیش آمد.

در این میان، کمیته انضباطی پس از جریمه انضباطی و مالی استقلال و دو بازیکن این تیم به نام های حسینی و مرادمند، ایرالکو را نیز با جریمه و محرومیت روبرو کرده است.

طی حکم صادره، آلومینیوم باید یکی از دیدارهای خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند که این حکم پس از قطعیت دادنامه به مرحله اجرا می رسد.

بدین ترتیب اگر حکم اراکی ها قطعی شود، هواداران این تیم در بازی با فولادحق حضور در استادیوم را نخواهند داشت.

در حکم کمیته انضباطی آمده است:

???? باشگاه آلومینیوم اراک:
تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه 
مستند: ماده 86
تنبیهات: 200 میلیون تومان جریمه نقدی+اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره 2069  پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)

???? حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)
تخلف: رفتار غیرورزشی
مستند: ماده 64
تنبیهات: 20 میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا_قطعی)

دیگر خبرها

  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)
  • تشکرهای جالب محمد دانشگر از هم بازی هایش؛ سید، بهترین، جیگر!
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • استوری جالب همسر مدافع استقلال از پسرش + عکس