Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به انهدام باند قاچاق مواد افیونی از کشف ۲ تن و ۱۱۶ کیلوگرم انواع موادمخدر و هلاکت یک سوداگر مرگ در مرز‌های جنوب شرقی کشور خبر داد. تاریخ انتشار: 15:48 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۱۰۹۲

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،فرمانده مرزبانی ناجا گفت: ۲ تن و ۱۱۶ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و یک سوداگر مرگ در مرز‌های جنوب شرقی کشور به هلاکت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار "قاسم رضایی" اظهار داشت: مرزبانان سیستان و بلوچستان با اقدامات گسترده اطلاعاتی در مرزها، از ورود یک باند کلان قاچاق مواد مخدر از مرز‌های حوزه میرجاوه، زابل و سراوان مطلع شدند.

وی افزود: برای انهدام این باند کلان قاچاق موادمخدر که قصد داشت محموله خود را از سه نقطه مرزی استان وارد کشور کند، چند تیم پوششی و عملیاتی پس از شناسایی مسیر‌های تردد قاچاقچیان، به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا تصریح کرد: روز گذشته، مرزبانان در سه عملیات همزمان و برنامه ریزی شده ضمن انهدام این باند، ۲ تن و ۱۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم تریاک، ۱۰۰ کیلوگرم حشیش، ۹۳ کیلوگرم شیشه، ۱۱ کیلوگرم هروئین و ۱۲ کیلوگرم سایر مواد مخدر را از قاچاقچیان کشف کنند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها علاوه بر هلاکت یک سوداگر مرگ و دستگیری ۲ قاچاقچی، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از سوداگران مرگ نیز کشف شد.

فرمانده مرزبانی ناجا با قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های مرزبانان استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: مرزداران با همکاری دلسوزانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان و همچنین حمایت‌های بی دریغ مرزنشینان عزیز، مناطق مرزی سیستان و بلوچستان را برای فعالیت سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت، ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد مخدر میزان پلیس مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری در جنوب شرقی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز پنج شنبه تداوم بارش‌های رگباری و گاهی رگبار شدید، توأم با رعدوبرق و تگرگ و وقوع تندباد موقتی در بخش‌های جنوب شرقی کشور و ارتفاعات کرمان و شرق هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

در این مناطق به‌ویژه طی نیمه اول روز به سبب جاری شدن سیلاب، احتمال رعدوبرق و تگرگ، طغیان رودخانه‌ها و احتمال سقوط و پرتاب به سبب وزش باد شدید، فعالیت‌های کوهنوردی، دره‌نوردی، طبیعت گردی و پروازهای تفریحی مخاطره آمیز است.

از عصر پنجشنبه با تضعیف این سامانه از شدت بارش‌ها کاسته و در منطقه کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

طی جمعه ٣۱ فروردین‌ماه به سبب وقوع ناپایداری‌های همرفتی به‌ویژه طی ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات زاگرس، بخش‌هایی از ارتفاعات البرز و ارتفاعات جنوب شرق کشور، شرایط برای افزایش ابر و وقوع رگبار موقتی و رعدوبرق و تگرگ مهیا می‌شود.

با در نظر گرفتن وقوع رگبار و رعدوبرق طی ساعات بعدازظهر، جمعه نسبت به زمان بندی مناسب صعود جهت پرهیز از مواجه شدن با شرایط جوی نامناسب اقدام شود. با توجه به بارش‌های قابل ملاحظه طی روزهای گذشته و پرآبی رودخانه‌ها و دره‌ها در نواحی جنوبی و جنوب شرقی از انجام برنامه‌های دره‌نوردی اجتناب شود.

کد خبر 6081697 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • تداوم بارش‌های رگباری در جنوب شرقی کشور
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز