Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردهمایی ارائه فناوری‌های نوین در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آبان ماه جاری از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، گردهمایی ارائه فناوری‌های نوین در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در روز‌های ۱۹، ۲۰ و ۲۱ آبان سال جاری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گردهمایی با هدف استفاده از دانش و نوآوری در مدل بهینه پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز و در محور‌های حفاظت فیزیکی، کشف و شناسایی، انبارداری هوشمند، بازرسی در سطح عرضه، پایش مرزها، هوشمندسازی نظارت بر ترانزیت و لجستیک، بهینه‌سازی امحا و بازیابی و... برگزار می‌شود.
صندوق نوآوری و شکوفایی برای این گردهمایی سه روزه، برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است که از جمله آن می‌توان به رویداد‌های معرفی نیازمندی‌های فناورانه، نشست‌های مذاکره B2B و پنل‌های تخصصی اشاره کرد.
علاقه‌مندان جهت حضور در رویداد‌های جانبی این گردهمایی می‌توانند از طریق لینک https://evnd.co/ygg۲۷ ثبت‌نام و یا با شماره تلفن ۷۷۲۴۰۵۷۶ تماس حاصل نمایند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی قاچاق کالا فناوری های نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی

مرتضی شریفی گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» یکی مصادیق جهت تحقق این شعار مبارزه جدی با قاچاق است. با توجه به تاکیدات رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و تاثیر آن بر جهش تولید ضروری است برنامه‌ریزی جهت مبارزه با این پدیده شوم جهت رشد تولید و تقویت تولید داخلی صورت گیرد.

شریفی با بیان اینکه از راهکار‌های پیشنهادی فرهنگ‌سازی استفاده مردم از کالای ایرانی و عدم استفاده از کالا‌های خارجی که مشابه داخلی آن موجود است، افزود: مردم می‌توانند با معرفی مراکز فعال در امر قاچاق به هر نحو از طریق سامانه‌های پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ یا سامانه مردم‌رسی به شماره ۱۰۰۰۴۹۹۶ در مبارزه با قاچاق مشارکت داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • استفاده از ظرفیت هنر برای ارائه مضامین پیشگیری از اعتیاد
  • ۹۶۷۴ شرکت دانش‌بنیان در کشور وجود دارد
  • دانش‌آموزان در لبه پرتگاه مهاجرت قرار دارند
  • ثبت ۱۲ فراورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی