Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید خانی تهیه کننده فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد آخرین مراحل فنی‌اش را پشت سر می‌گذارد و این روزها ساخت موسیقی آن زیرنظر آرمان موسی‌پور در حال انجام است.

وی در پایان عنوان کرد: «دوزیست» فیلم متفاوتی شده که پتانسیل‌های زیادی برای جذب مخاطب دارد و با توجه به رکود سینماها قصد داریم بعد از صدور پروانه نمایش، تمام تلاش خود را برای اکران این فیلم در پاییز و زمستان امسال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین در صورت اکران عملا حضور در سی و هشتمین جشنواره فجر منتفی می شود.

جواد عزتی، هادی حجازی فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی و پژمان جمشیدی، با حضور؛ مانی حقیقی و سعید پورصمیمی با معرفی الهام اخوان  بازیگران «دوزیست» را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 4753416 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید خانی دوزیست پژمان جمشیدی جواد عزتی مانی حقیقی مجید نوروزی هادی حجازی فر برزو نیک نژاد سعید پورصمیمی تئاتر ایران اربعین 98 فیلم کوتاه فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر اربعین حسینی تئاتر شهر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان سینمایی سریال ایرانی سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم سینمایی «مست عشق» اثر حسن فتحی از فردا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳، در شش سینمای مشهد اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، اکران مردمی فیلم سینمایی مست عشق به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی درحالی از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور آغاز می‌شود که ۶ سینمای مشهد میزبان این فیلم خواهند بود.

پردیس‌های سینمایی اطلس، گلشن، برفی، ویلاژتوریست، پارک‌بازار و سیمرغ از جمله سینماهای مشهد هستند که این فیلم را اکران می‎‌کنند.

«مست عشق» فیلمی پرحاشیه در فرایند تولید، است که بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان، زمان اکران آن قطعی شد و اکنون علاقه‌مندان می‎‌توانند با تهیه بلیت این اثر را تماشا کنند.

کد خبر 747328

دیگر خبرها

  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳