Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالیلا سودانساوو، بانوی تایلندی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش قدس آنلاین، عصر دیروز بانوی جوان تایلندی با حضور در دفتر مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی و با ادای شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

مالیلا سودانساوو در حاشیه این تشرف گفت: در مدتی که با اسلام آشنا شدم چیزی جز محبت و مهرورزی در این دین ندیدم و از صمیم قلب و با مطالعه و تحقیق این دین را پذیرفتم و از این انتخاب بسیار خوشحال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: بین آنچه در رسانه‌ها درباره اسلام مطرح می‌شود با آنچه واقعیت است فاصله بسیار وجود دارد؛ زمانی که به ایران آمدم و رفتار مسلمانان را مشاهده کردم حقیقت برای من آشکار شد.

سودانساوو بیان کرد: دین اسلام زنان را بسیار محترم و دارای عزت می‌داند و حجاب را عاملی برای رسیدن آن‌ها به آرامش، رشد و تعالی بانوان در محیط اجتماع می‌داند.

سودانساوو بیان کرد: خانواده من با این انتخاب من مشکلی ندارند زیرا آنان می‌دانند که بهترین تصمیم را گرفته‌ام و دینی را برای خود برگزیده‌ام که سعادت من را به دنبال خواهد داشت.

این بانوی تایلندی اضافه کرد: برای نخستین بار است که به ایران و حرم رضوی مشرف می‌شوم و احساسی که در لحظه تشرف داشتم غیر قابل وصف و بسیار هیجان انگیز است.

وی افزود: در لحظه ادای شهادتین معنویتی در وجود خودم احساس کردم که تا پیش از آن این احساس را تجربه نکرده بودم و در این لحظه مقدس از حضرت رضا(ع) آرزو کردم که صلح و امنیت را در جهان حاکم کند و هیچ‌گونه جنگی در دنیا اتفاق نیفتد.

رئیس اداره امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی نیز در ادامه خطاب به این بانوی تازه مسلمان اظهار کرد: در دین مبین اسلام توصیه شده تا برای رفع موانع فکری و تصمیمات مهم زندگی به مبانی اصلی دین رجوع کرده و دانش خود را از این منابع دریافت کنیم.

حسین غلامپور افزود: بسیاری از ادیان الهی به نکته خاصی تأکید دارند؛ پایه‌های دینی برخی ادیان بر تعقل و تفکر و برخی دیگر بر محبت استوار است اما اسلام دینی است که تمام این ویژگی‌ها را داراست.

وی بیان کرد: برخلاف آنچه که امروز در جهان علیه اسلام تبلیغ می‌شود، شما از طریق تعقل و تفکر و با مراجعه به منابع اصلی دین به ویژه مطالعه قرآن با اسلام آشنا شدید و بهترین و کامل‌ترین دین را برگزیدید که این نشان از پیروزی دین اسلام دارد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بانوی تایلندی تشرف به دین اسلام حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان!

فرارو- جمیله علم الهدی که رئیس جمهور را در سفر به پاکستان همراهی کرد در دانشگاه اقتصاد لاهور به سخنرانی پرداخت و و گفت که استقلال زنان به معنای حفظ فرهنگ آنهاست.

به گزارش فرارو، جمیله علم الهدی که در رسانه‌های پاکستان به عنوان "بانوی اول ایران" معرفی شده در سخنرانی خود در دانشگاه لاهور گفت: پاکستان و ایران روابط دوجانبه تاریخی، فرهنگی و مذهبی قوی دارند.

وی با بیان اینکه ایران یک دستور کار بزرگ برای افزایش همکاری در روابط، تجارت، اتصال و انرژی دارد، افزود که ایران دستور کار بزرگی برای افزایش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله روابط مردمی دارد.

همسر رئیسی گفت که رهبری دو کشور باید روابط دوجانبه را برای مقابله با تحولات منطقه‌ای و جهانی و تهدید مشترک تروریسم تقویت کنند.

علم الهدی همچنین گفت: این سفر فرصتی مهم برای تقویت بیشتر روابط ایران و پاکستان است. پاکستان و ایران نه تنها همسایه بلکه دوستان خوبی هم هستند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان!
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • مراحل پرورش و فرآوری میلیون‌ها قورباغه توسط کشاورزان تایلندی (فیلم)
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی