Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خلیلی چچکی روز سه‌شنبه در مجمع سالیانه و عمومی هیات ورزش سه‌گانه استان زنجان افزود: ۵۰ درصد جمعیت و منابع کشور در شعاع ۴۰۰ کیلومتری استان زنجان قرار داشته و ۱۰ استان نیز قابلیت تردد زمینی، سهل‌الوصول، سریع و کم‌هزینه به این استان را دارند.

وی اظهار داشت: موقعیت دسترسی به استان زنجان، کم‌هزینه‌تر از سایر استان‌ها است و ضمن اعلام آمادگی برگزاری مسابقات کشوری این رشته در زنجان، همکاری و حمایت لازم را نیز انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی چچکی خاطرنشان کرد: هیچ دوره‌ای به اندازه امسال، مشکل مالی نداشته‌ایم اما هر جا که لازم بوده از هیات ورزش سه‌گانه استان حمایت کرده‌ایم و این همکاری ادامه نیز دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هیات ورزش سه‌گانه استان، تلاش‌های خود را برای استعدادیابی و سایر برنامه‌ها به خوبی انجام می‌دهد اما این اقدامات برای رشته‌ای که قطبش در زنجان است، کافی نیست.

خلیلی چچکی اظهار داشت: تعداد مربیان این رشته، خیلی کم بوده و باید ورزشکاران را جذب و به سمت دوره‌های آموزش مربیگری و داوری هدایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نیاز به مساعدت و حمایت فدراسیون است تا با افزایش دوره‌ها به سمت به‌روز کردن آموزش‌ها حرکت شود.

خلیلی چچکی افزود: یکی از راه‌های توسعه این ورزش، توجه جدی به استعدادهای شهرستانی است.

وی، فرهنگ‌سازی و آشنایی مردم را یکی از برنامه‌ها برای ترویج و توسعه این رشته ورزشی خواند و گفت: اگر فرهنگ‌سازی شود استعدادهای زیادی وجود دارند که ظهور کرده و از این رشته ورزشی، استقبال می‌کنند.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: ورزش سه‌گانه استان زنجان، سال‌ها قطب و جزو استان‌های برتر کشور بود اما مدتی دچار رخوت شد که نیاز به بازنگری داشت.

محمدعلی حمزه‌پور اظهار داشت: امروز با برنامه‌ریزی و تلاش‌های صورت‌گرفته، فعالیت‌های خوبی در سطح استان انجام می‌شود که امیدواریم ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه سه‌گانه (دو، شنا و دوچرخه‌سواری)، نیاز تمام مردم برای سلامتی است، خاطرنشان کرد: باید شهرستان‌ها را نیز در نظر گرفته و از پتانسیل آن‌ها برای رشد بیش از پیش این رشته در استان بهره‌مند شویم.

حمزه‌پور ابراز کرد: نیروهای مسلح استان نیز همکاری بسیار مطلوب و صمیمانه‌ای در این رشته ورزشی دارند.

جمعیت سازمان‌یافته از پیشرفت‌های ورزش سه‌گانه در زنجان است

رئیس هیات ورزش سه‌گانه استان زنجان نیز جمعیت سازمان‌یافته را از پیشرفت‌های این رشته خواند و گفت: جمعیت فعال این رشته از پنج نفر در سال ۹۴ به ۷۵ نفر در سال گذشته افزایش یافت.

رسول مشهدلو اظهار داشت: با توجه به اینکه در برهه‌ای از زمان، قهرمانان سه‌گانه استان را از دست داده بودیم، بدون حتی یک ورزشکار قبلی، برنامه‌ها را از بخش نونهالان شروع کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز وضعیت سه‌گانه استان در بخش نونهالان و نوجوانان بسیار خوب است.

مشهدلو افزود: جوانان در حال رشد بوده اما در رده امید و بزرگسالان، ورزشکار فعالی نداریم.

رئیس هیات ورزش سه‌گانه استان زنجان تصریح کرد: امروز تمام ورزشکاران، محصول آموزش خودمان بوده و از رشته‌های دیگر نیامده‌اند.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد سال ۹۷ این رشته در استان زنجان گفت: سال گذشته ۶ مورد شرکت در مسابقات کشوری پسران و دختران داشتیم که حاصل آن کسب ۲ مقام اولی، یک مقام دومی، ۲ مقام چهارمی و کسب یک مورد مدل نقره در بخش بانوان بود.

مشهدلو اظهار داشت: سه مورد مسابقات استانی و ۶ مورد نیز انتخابی تیم ملی در بخش‌های مختلف سنی طی سال ۹۷ در زنجان برگزار شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تیم ملی ورزش و جوانان زنجان ورزشی فدراسیون سه گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ استاندار آذربایجان‌غربی در دیدار با معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به زیرساختهای خوب ورزشی و نیز تجربه برگزاری رویدادهای ملی و جهانی، از آمادگی استان برای میزبانی رویدادهای ورزش دانش آموزی خبر داد.

محمدصادق معتمدیان افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته و حمایتهای دولت مردمی، شاهد ارتقای سرانه های آموزشی هستیم.

معتمدیان گفت: برای پوشش دادن خلاهای موجود، در دولت سیزدهم کارگروهها و برنامه‌های مختلفی طراحی و نقشه راه را تدوین کردیم تا در زمینه شاخص‌ها رشد مطلوبی داشته باشیم.

وی، با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و کمتربرخوردار از مهمترین محورهای اقدامات دولت در استان است، افزود: برای جبران عقب افتادگی‌ها برنامه داریم و هر مسیری را که برای ارتقای سطح آموزش و پرورش ممکن باشد، می‌پیماییم تا به بهترین سطح برسیم.

معتمدیان، بهینه سازی دارایی‌ها و مولد سازی را جزو اولویتهای استان برشمرد و گفت: یکی از راهبردهای جبران سرانه های آموزشی، بهره گیری از ظرفیت قانونی مولدسازی است.

استاندار آذربایجان‌غربی، کیفیت بخشی آموزشی را مهم دانست و گفت: عدالت محوری در حوزه آموزش و پرورش را از طریق سفرهای شهرستانی و حضور میدانی پیگیری می کنیم چرا که آموزش و پرورش پله نخست شناسایی جوانان مستعد است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش هم در این دیدار ضمن قدردانی از حمایتهای ویژه استاندار آذربایجان‌غربی از فعالیت‌ای دانش آموزشی، ورزش دانش‌آموزی این استان را دارای ظرفیت بالایی دانست و گفت: آذربایجان‌غربی به دلیل برخورداری از ظرفیت های کم نظیر ورزشی، همواره یکی از ارکان اصلی ورزشهای پایه در سطح ملی است.

دیگر خبرها

  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم