Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد اسحاق دریجانی گفت: ماموران پلیس مبارز با موادمخدر این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور اصلی این شهرستان به یک دستگاه خودرو زانتیا مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی تعداد ۱۲ بطری پلاستیکی حاوی مواد روانگردان شیشه به وزن ۱۱ کیلو و۴۵۰ گرم را که به طرز بسیار ماهرانه ای در قسمتی از این خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر قاچاقچی که قصد داشت این مواد را از کشورهای همسایه به پایتخت کشور منتقل کند دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: طرح های مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ به طور شبانه روزی توسط پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی در محورهای اصلی و فرعی این شهرستان انجام می شوند که به همت و تلاش و تخصص ماموران مسیر این شهرستان برای سوداگران مرگ ناامن شده است.

کد خبر 4753549

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی کرمان ماده مخدر شيشه مواد مخدر اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین سانحه تصادف گرگان شهرکرد شیراز استانداری سمنان موکب مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان ششتمد گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ششتمد حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بردسکن به سبزوار به ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو سواری مظنون و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد تقی قربانی گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با بررسی‌های دقیق و در تحقیقات به عمل آمده متوجه شدند ۲ متهم موردنظر اقدام به بلعیدن موادمخدر کرده اند که با انجام اقدامات پزشکی ۲ کیلوگرم تریاک از آن‌ها کشف شد.

وی گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد