Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:56:47 GMT

ویزیت متخصصان طب سنتی تحت پوشش بیمه ها قرار می گیرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۵۰۶۸

ویزیت متخصصان طب سنتی تحت پوشش بیمه ها قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سجاد رضوی، در جلسه شورای عالی بیمه سلامت که با حضور وزیر بهداشت، برگزار شد، در خصوص مصوبات این جلسه، افزود: در جلسات شورای عالی بیمه سلامت درخصوص داروها و خدمات جدیدی که مورد نیاز مردم است، تصمیم گیری می شود.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه امروز، موضوع طب سنتی است که بنا شد، سازمان های بیمه گر با حمایت از متخصصان طب سنتی، ویزیت این افراد را تحت پوشش قرار دهند، البته این اقدام منوط به تدوین راهنماهای بالینی و تعیین حدود خدماتی است که متخصصان طب سنتی اجازه دارند انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوی اظهار کرد: موضوع دیگری که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، پوشش بیمه ای برخی از داروهای مورد نیاز بیماران خاص که تعدادشان در کشور محدود است، بود. در جلسه امروز، بنا شد، داروی ماسیتنتان تحت پوشش بیمه قرار گیرد. داروی ماسیتنتان برای درمان پرفشاری اولیه ریوی تجویز می شود.

دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین، خرید راهبردی و ضوابط نحوه قرار دادن خدمات و تجهیزات پزشکی در پوشش بیمه ای نیز مطرح و مورد تایید قرار گرفت و از این پس، در دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت، براساس این ضوابط اقدام خواهد شد.

رضوی در پایان عنوان کرد: در جلسه امروز، در مورد پوشش بیمه ای قلم های انسولین نیز بحث شد. برخی شرکت های تامین کننده قلم انسولین، این دارو را با قیمت کمتری تهیه و ارائه تولید می دهند که درخواست پوشش بیمه ای آن را دارند و بنا شد در این مورد بررسی های لازم انجام شود، تا ضمن اینکه در راستای کاهش بیماری دیابت و عوارض آن تلاش می کنیم، در مورد نحوه استفاده بهینه از قلم انسولین در کشور سیاست گذاری شده و از این خدمات با حداقل قیمت، بهره بگیریم.

کد خبر 4753548 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: طب سنتی وزارت بهداشت اجلاس وزرای بهداشت وزارت بهداشت سعید نمکی اربعین 98 سرطان چاقی پوکی استخوان سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دیابت سرطان پستان روماتولوژی سازمان جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است

تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی کذب است.

به گزارش مشرق، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

برخی منابع مدعی شده بودند که شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پی اخبار و شایعاتی که از اصفهان به گوش می‌رسد جلسه اضطراری تشکیل داده است.

صبح امروزبرخی منابع محلی از شنیده‌شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان خبر دادند.

برخی‌ منابع از جمله الجزیره از قول مقامات امریکایی مدعی گزارش‌هایی از حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران بودند اما گزارش‌های بعدی این موضوع را تکذیب می‌کند.

برخی منابع آگاه به تسنیم گفتند که برخلاف شایعات و ادعاهای رسانه‌های اسرائیلی، تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج به اصفهان یا هیچ یک از نقاط دیگر کشور وجود ندارد.

این منابع تاکید کردند: پدافند هوایی در برخی نقاط مثل اصفهان و تبریز، اقدام به شلیک کرده اما این موضوع به دلیل حساسیت بالای پدافند بخاطر وضعیت فعلی و در اثر «احتمال» رویت برخی ریزپرنده‌ها بوده است.

همچنین منابع آگاه گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان نیز در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است
  • تشکیل جلسه فوری شورای عالی امنیت ملی ایران؟
  • شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟
  • حکمرانی در سلامت باید با حضور ذی‌نفعان طراحی شود/ سیاستگذاری با حضور متخصصان صورت می‌گیرد
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • حجامت بیمه شد
  • خدمات «فصد و حجامت» بیمه شد
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد