Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@06:06:27 GMT

هلاکت سوداگر مرگ در عملیات کشف ۲۱۱۶ کیلو موادمخدر

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۵۱۰۰

هلاکت سوداگر مرگ در عملیات کشف ۲۱۱۶ کیلو موادمخدر

فرمانده مرزبانی ناجا از توقیف دو تن و ۱۱۶ کیلوگرم موادمخدر و هلاکت یک سوداگر مرگ در سه عملیات خبر داد. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار قاسم رضایی با اعلام خبر کشف چند تن موادمخدر در استان سیستان و بلوچستان، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مرزبانان سیستان و بلوچستان با اقدامات گسترده اطلاعاتی در مرزها، از ورود یک باند کلان قاچاق موادمخدر از مرزهای حوزه میرجاوه، زابل و سراوان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: برای انهدام این باند کلان قاچاق موادمخدر که قصد داشت محموله خود را از سه نقطه مرزی استان سیستان و بلوچستان وارد کشور کند، چند تیم پوششی و عملیاتی پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان، به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

وی تصریح کرد: روز گذشته، مرزبانان در سه عملیات‌ همزمان و برنامه‌ریزی شده ضمن انهدام این باند، دو تن و 116 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل یک تن و 900 کیلوگرم تریاک، 100 کیلوگرم حشیش، 93 کیلوگرم شیشه، 11کیلوگرم هروئین و 12 کیلوگرم سایر موادمخدر را از قاچاقچیان کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این عملیاتها علاوه بر هلاکت یک سوداگر مرگ و دستگیری دو قاچاقچی، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از سوداگران مرگ نیز کشف شد.

وی با قدردانی از زحمات و مجاهدتهای مرزبانان استان سیستان و بلوچستان، متذکر شد: مرزداران با همکاری دلسوزانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان سیستان و بلوچستان و همچنین حمایتهای بی‌دریغ مرزنشینان عزیز، مناطق مرزی سیستان و بلوچستان را برای فعالیت سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت، ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

بازداشت بیش از 4 هزار قاچاقچی و توزیع‌کننده موادمخدر در هفته گذشتهسهم 86 درصدی نیروی انتظامی در کشف موادمخدر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس مرزبانی ناجا قاچاق مواد مخدر مواد مخدر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس مرزبانی ناجا قاچاق مواد مخدر مواد مخدر پلیس مرزبانی ناجا قاچاق مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد

سردار رضا شجاعی اظهار کرد: مأمورین این فرماندهی مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم، در حین کنترل خودروهای ترانزیتی به یک ‌دستگاه خودروی مشکوک و سریعاً آنرا مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: مأمورین با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده بود را کشف و قاچاقچی آن را نیز دستگیر کند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اعلام توقیف یک دستگاه خودرو سواری، دستگیری یک نفر سوداگر مرگ و کشف ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۴۰۹ کیلوگرم شیشه و۱۱۱ کیلوگرم از نوع تریاک ضمن هشدار جدی به قاچاقچیان و آن دسته از افرادی که برای دستیابی به منافع مادی، از طریق قاچاق مواد مخدر سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند گفت: مرزداران برای مقابله با هرگونه تعددی به مرزهای پاک ایران اسلامی همیشه آماده‌اند.

وی تصریح کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای این کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • هلاکت عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت ‌شهید حمید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • توقیف کامیون با ۱۹ کیلو تریاک
  • کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان از ۲ سوداگر مرگ در شرق تهران
  • ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد
  • جزئیات شهادت مأمور پلیس هیرمند