Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقشه شوم زوج جوانی که پسر 15 ساله ای را در زاهدان به گروگان گرفته بودند ودر قبال آزادیش درخواست یک میلیارد تومان پول کرده بودند ، ناکام ماند.

سردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ر، گفت: ساعت 16:00 عصر روز هفتم مهرماه سال جاری یک فقره آدم ربایی در محدوده خیابان انقلاب شهر زاهدان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

وی افزود: در بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد، نوجوانی 15 ساله توسط سرنشینان یک دستگاه پژو 405 در محدوده خیابان انقلاب ربوده شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: آدم ربایان ساعتی پس از گروگانگیری با خانواده این فرد تماس گرفته و مبلغ یک میلیارد تومان برای رهایی او مطالبه کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: در ادامه این عملیات کارآگاهان پلیس با استفاده از شیوه های نوین پلیسی به سرنخ هایی از تبانی زوجی جوان از بستگان فرد ربوده شده با آدم ربایان دست یافتند و با هماهنگی مقام قضائی آنها را دستگیر کردند.

وی بیان داشت: متهمان ابتدا منکر دست داشتن در ماجرای آدم ربایی بودند اما در بازجویی های علمی کارآگاهان پلیس به طراحی نقشه آدم ربایی اعتراف و اعلام کردند با توجه به طلبی که آدم ربایان از این زوج جوان داشتند با همکاری آنها نقشه آدم ربایی را با همدستی 3 نفر دیگر کشیدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، گفت: در ادامه ماجرا محل نگهداری فرد ربوده شده در شهرستان خاش شناسایی که تیم های ویژه پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و یکی دیگر از عاملان این آدم ربایی را دستگیر کردند و دیگر اعضای این باند با تنگ شدن عرصه بر خود، فرد ربوده شده را در منطقه "پشت کوه" صحیح و سالم رها کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند ، خاطر نشان کرد: سلب آسایش و امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است و همکاران من بدون چشم‌پوشی با تمامی افرادی که به هر نحو، زمینه ناامنی روانی و اجتماعی را فراهم کنند مقتدرانه برخورد خواهند کرد.#پلیس

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از شکست آمریکا در طبس

کماندوهای آموزش دیده آمریکا در اواخر آذرماه سال ۱۳۵۸ عازم کشور مصر شده و در پایگاهی نزدیک قاهره مستقر شدند.فرمان اجرای این عملیات از سوی کارتر، رییس جمهور وقت آمریکا با اعلام کلمه رمز«بروید» صادر و در غروب روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ۱۳۵۸ این عملیات آغاز شد.

به گزارش ایسنا، ماجرای حمله آمریکا به طبس در حقیقت از روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸، (۴ نوامبر ۱۹۷۹) آغاز شد؛ زمانی که «دانشجویان مسلمان پیرو خط امام» به سفارت آمریکا در تهران حمله کردند و ۵۳ آمریکایی را به گروگان گرفتند.با توجه به اینکه دولت کارتر نتوانست از راه دیپلماتیک گروگان‌های آمریکایی را آزاد کند، یگان ویژه «دلتا فورس» از نیروهای مسلح آمریکا، مأموریت پیدا کردند تا گروگان‌های آمریکایی را در یک عملیات کماندویی آزاد کنند و به آمریکا باز گردانند.

طرح عملیاتی «پنجه عقاب»

برای اجرای عملیات «پنجه عقاب» یک ماه پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران،۹۰ نفر از کماندوهای آمریکایی موسوم به «دلتا» به فرماندهی سرهنگ «چارلی بکویث» و سرگرد «میدوز» به ایالت آریزونای آمریکا که تقریبا شرایط کویری ایران را داشت اعزام شدند تا آخرین مراحل تمرینی و آموزشی تحت شرایط مشابه را بگذارنند. از سوی دیگر گروه سرّی ویژه‌ای نیز برای پشتیبانی و تدارک وسایل تکمیلی طرح عملیات، مخفیانه وارد ایران شده و با گروهک‌های ضد انقلاب تماس‌هایی را برقرار کردند.

کماندوهای آموزش دیده آمریکا در اواخر آذرماه سال ۱۳۵۸ عازم کشور مصر شده و در پایگاهی نزدیک قاهره مستقر شدند.فرمان اجرای این عملیات از سوی کارتر، رییس جمهور وقت آمریکا با اعلام کلمه رمز«بروید» صادر و در غروب روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ۱۳۵۸ این عملیات آغاز شد.

برای اجرای این عملیات، ۶ فروند هواپیمای «سی – ۱۳۰ و ۹۰ »کماندوی آموزش دیده آمریکا موسوم به نیروی «دلتا»، از قاهره به ناو هواپیمابر آمریکایی در دریای عمان منتقل شدند.

به این ترتیب نیروهای آمریکایی از خلیج فارس عازم طبس شدند اما این نیروها پس از استقرار در صحرای طبس و پیش از حرکت به سوی تهران، دچار حادثه طوفان شن شده و از ادامه مأموریت باز ماندند. البته در همین راستا «مایلزکاپلند» یکیاز مأموران سابق سرویس اطلاعاتی آمریکا و از دست اندرکاران کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ در ایران معتقد است: «هدف از تهاجم طبس تنها آزادی گروگان‌ها نبود بلکه کودتا برای سرنگونی رژیم ایران هدف اصلی این عملیات بوده است.»

شن‌ها مأمور خدا هستند

حضرت امام خمینی (ره) در همان ایام طی پیام مهمی که در خصوص حمله آشکار نظامی آمریکا صادر کردند به این نکته ظریف چنین اشاره کردند:«نباید بیدار شوند، آنهایی که توجه به معنویات ندارند و به این غیب ایمان نیاورده اند؟نباید بیدار شوند؟ چه کسی این هلیکوپتر آقای کارتر را که می‌خواستند به ایران بیایند ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ شن‌ها ساقط کردند. شن‌ها مأمور خدا بودند. باد مأمور خداست. قوم عاد را باد از بین برد؛ این باد مأمور خداست. این شن‌ها همه مأمورند. تجربه بکنند باز.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • یادی از شکست آمریکا در طبس
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...