Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس تهران که از ساعت ۹ صبح امروز روند افزایشی به خود گرفته بود، در ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه، کاهشی شد اما در نهایت با شش هزار و ۱۴۲ واحد کاهش به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس تهران امروز با رشد شش هزار و ۱۴۲ واحدی در پایان معاملات به ۳۰۸ هزار و ۳۱۵ واحد رسید.

بر این اساس بازار با گذر از چند روز پرهیجان، سبز پوش شد؛ بر اساس آمارهای معاملاتی، امروز اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۶ هزار و ۱۴۲ واحد رشد معادل ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۳ درصد به ۳۰۸ هزار و ۳۱۵ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با یک هزار و ۶۴۵ واحد افزایش معادل ۲.۰۳ درصد به ۸۲ هزار و ۶۱۱ واحد، شاخص کل «هم وزن» با یک هزار و ۶۵۹ واحد رشد معادل ۱.۹۵ درصد به ۸۱ هزار و ۹۹۴ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با یک هزار و ۴۹ واحد افزایش، معادل ۱.۹۵ درصد به ۵۴ هزار و ۸۵۵ واحد، شاخص آزاد شناور با ۷ هزار و ۱۹۸ واحد رشد، معادل ۲.۱۰ درصد به ۳۴۹ هزار و ۵۰۵ واحد، شاخص بازار اول با ۴ هزار و ۷۴۹ واحد صعود معادل ۲.۱۶ درصد به ۲۲۴ هزار ۹۸۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۱ هزار و ۲۰۶ واحد رشد معادل ۱.۸۳ درصد، به ۶۲۲ هزار و ۹۱۴ واحد رسید.

از سویی دیگر امروز ۷ نماد « پارس با ۳۴۱ واحد، فولاد با ۲۷۷ واحد، رمپنان با ۲۳۰، اخابر با ۲۲۶ واحد، تاپیکو با ۱۶۰ واحد، رانفور با ۱۵۹ واحد و فملی با ۱۵۷ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

براساس این گزارش، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «محصولات چوبی با ۱۴ هزار و ۴۴  واحد صعود معادل ۴.۶۶ درصد به ۳۱۵ هزار و ۷۱۰ واحد، اطلاعات و ارتباطات با ۱۳ واحد افزایش معادل ۴.۵۷ درصد به ۳۰۲ واحد، محصولات فلزی با دو هزار و ۶۷۳  واحد رشد معادل ۴.۴۶ درصد به ۶۲ هزار و ۶۵۴ واحد، خودرو یک هزار و ۴۹۸ واحد افزایش معادل ۳.۸۵ درصد به ۴۰ هزار و ۱۹۵ واحد، فنی و مهندسی با ۸۴ واحد رشد، معادل ۳.۶۷ درصد به ۲ هزار و ۳۸۷ واحد، ذغالسنگ با ۳۳۳ واحد افزایش معادل ۳.۶۲ درصد به ۹ هزار و ۵۴۷ واحد، انتشار و چاپ با (۳۹۹۲۵) واحد افت معادل (۴.۱۶) درصد به ۹۲۰ هزار و ۷۱۸ واحد» رسید.

در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «فاذر، غشان، غبهنوش، دلر، دامین، آسیا و بکاب» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «وساخت، بالبر، شدوص، غپینو، ثشرق، زمگسا و ثاخت» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.

به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۳۰۵ هزار نوبت معاملاتی، ۳ میلیارد و ۶۴۵ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۶ هزار و ۶۹۳ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

کد خبر 394155

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازار بورس شاخص بورس معاملات بورس سازمان بورس اوراق بهادار بورس شاخص کل بورس فرابورس بورس تهران شاخص بورس تهران بازار دوم بورس بازار اول بورس سهامداران بورس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بازار سرمایه امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) ۳ هزار و ۹۲۱ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۱۶ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار ۰.۱۷ درصد تقویت شد.

شاخص هم وزن ۰.۵۷ درصد رشد کرد و در کانال ۷۵۷ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۶۶ هزار معامله به ارزش ۵۱ هزار میلیارد ریال انجام شد.

در این روز به ترتیب نمادهای «بوعلی»، «فملی»، «نوری» و «شبندر» بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل رشد بازار سرمایه شدند.

در مقابل نمادهای «فولاد» و «غدیر» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز ۰.۱۶ درصد تقویت شد و در کانال ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحدی ایستاد.

۵۲ درصد نمادهای بازار در دامنه مثبت و ۴۸ درصد نمادهای بازار در دامنه منفی معامله شدند.

خالص ورود نقدینگی حقیقی به بازار نیز ۴۴ میلیارد تومان بوده است. ارزش کل معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی نیز ۵,۳۲۹ میلیارد تومان بود.

کد خبر 6085476 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار