Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:55:44 GMT

فرعباسی: سوشا برادر بزرگ من است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۵۲۷۶

سیو فوق العاده فرعباسی در دقیقه ۸۳ باعث شد تا نفت به سه امتیاز مهم دیدار با شاهین برسد، او در مهم ترین حمله بوشهری ها ایستادگی کرد تا نفت به پیروزی برسد.

حبیب فرعباسی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره دیدار با شاهین بوشهر این چنین گفت: دیدار سختی بود و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما همین برد نیز کافی بود و خداراشکر که توانستیم پیروز شویم و هواداران را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین درباره مصدومیت سوشا مکانی و حضورش در زمین گفت: وقتی سوشا مصدوم شد، خیلی ناراحت شدم. سوشا برادر بزرگتر من است و اصلا فرق ندارد چه کسی درون دروازه است. بعد بازی هم به سمت من آمد و به من تبریک گفت. از او ممنونم که حامی بزرگی برای من است.

 

گلر مسجدسلیمانی تیم فوتبال نفت درباره حضورش در تیم ملی امید و خط خوردنش گفت: راستش را بخواهید من مصدوم بودم و نتوانستم در تمرین باشم. امیدوارم که باز هم مورد توجه کادر فنی قرار بگیرم. در این مدت فیزیوتراپی را زیر نظر دکتر پیرعباسی انجام دادم و از او ممنونم که باعث شد به این بازی برسم.

 

فرعباسی در ادامه افزود: بازی سختی داشتیم و دقیقه ۸۳ وقتی مهاجم حریف شوت کرد، عکس العمل سریعی داشتم چرا که چنین توپ هایی را زیاد زیر نظر آقای اینانلو تمرین کرده بودیم و خدا را شکر توانستم دروازه را بسته نگه دارم. به عنوان یک مسجدسلیمانی از همه بازیکنان ممنونم که شادی را به شهر ما آوردند.

 

نفت مسجد سلیمان حبیب فرعباسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد هیچ مانعی برای موفقیت‌های بزرگ حسن‌زاده وجود ندارد و او سال به سال دست‌نیافتنی‌تر می‌شود. فوق ستاره 36 ساله تیم ملی همچنان در عرصه باشگاهی می‌درخشد و می‌خواهد در آخرین رویداد آسیایی تمامی رکوردهایش را ارتقا ببخشد. رهبر تیم شمسایی زیر نظر مربیان بزرگ مختلفی در جام ملت‌های آسیا به میدان رفته است و این بار با حضورش هشتمین دوره از رقابت‌ها را تجربه می‌کند که خاطرات زیادی را تداعی کرده است.

حسن‌زاده برای اولین بار در سال 2006 پیراهن تیم ملی را برتن کرد و پس از دوری دو ساله‌اش از تیم ملی، باری دیگر به جمع نخبگان فوتسال ایران بازگشت تا دوران حضور در تیم ملی را به 17 سال برساند. آمار 45 بازی و 42 پیروزی و البته بیش از 50 گل و پاس‌گل، عملکرد جادویی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران به شمار می‌رود تا از این حیث به بازیکنی دست‌نیافتنی تبدیل شود و ثابت کرده که سن فقط یک عدد است.

حسن‌زاده به تیم‌های خود نظم و ساختار می‌دهد. در هر موقعیتی، شانس و خطرات را محاسبه می‌کند و تعادل بین دفاع و حمله را حفظ می‌کنند. آن‌ها درمدیریت زمین متخصص هستند که ثبات، امنیت و کنترل را ایجاد می‌کند. در طول تاریخ، تمامی تیم‌های بزرگ چنین بازیکنانی را داشته‌اند و از آن‌ها به عنوان اسطوره یاد می‌کنند.

در بازی گذشته تیم ملی که پیروزی چهار بر صفر برابر کویت رقم خورد. حسن‌زاده در ثانیه‌های پایانی با قطع توپ معرکه‌اش، دروازه تیم ملی را نجات داد تا اولین کلین شیت ملی‌پوشان در جام ملت‌های آسیا ثبت شود. در همین لحظه، همه به این مسئله پی بردند که او برای چه هدفی در این مسابقات حضور یافته است. برای جنگیدن و عطش سیرناپذیرش برای پیروزی و موفقیت.

همانقدر که او پاهایش توان بازی کردن در هر دو روز یک‌بار را دارد، به خودی خود فوق‌العاده و ستودنی است که باعث شده الهام‌بخش بازیکنان جوان تیم ملی نیز باشد.

دیگر خبرها

  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش