Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالعظیم رضایی روز سه شنبه در حاشیه نشست مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده ما در شهرستان های شمال شرق استان تهران ساخت و ساز غیر قانونی است.
وی افزود: در منطقه صنعتی کمرد با وجود تاکیدات و مراقبت ها شاهد ساخت و ساز غیر قانونی طی یکسال گذشته هستیم.
فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به اهمیت حفظ حقوق بین المال و جلوگیری از تخلفات، خاطر نشان کرد: جلسات متعددی برای مقابله با ساخت و ساز با حضور علیرضا آقاجری، دادستان شهرستان پردیس و سایر مسولین ادارات مرتبط برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی گفت: بخشی از منطقه صنعتی کمرد جزو مستثنیات است و بخشی که مربوط به منابع طبیعی بوده به شرکت عمران واگذار شده است.
وی افزود: شرکت عمران و منابع طبیعی موظف به حفظ و حراست منطقه و پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز در این منطقه صنعتی هستند.
فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به وظیفه اداره جهاد کشاورزی گفت: حفاظت از اراضی مستثنیات و مزروعی بر عهده این اداره است.
وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی انجام شده، گروه های بازرسی، نظارت و پیشگیری با حمایت و همراهی نیروی انتظامی برای حفاظت از منطقه تشکیل شده است.
فرماندار شهرستان پردیس گفت: در این راستا تمامی گزارشات و پرونده ها به دادستانی ارسال و برخورد قانونی و در صورت لزوم با حکم قضایی قلع و قمع انجام شود.
رضایی گفت: موظف به ممانعت از سو استفاده افرادی هستیم که به بهانه تولید و اشتغال ورود غیر قانونی دارند و مقابله با آنها برای ما در اولویت قرار دارد.
شهرستان پردیس با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر شورای اقامه نماز شهرستان بردسکن گفت: اقامه نماز باعث ‌می شود بسیاری از ناهنجاری‌ های اجتماعی در جامعه کاهش پیدا کند.

 

حجت الاسلام مروجی نسب افزود: با وجود اینکه آیین نامه ترویج فرهنگ نماز توسط هیئت دولت به تصویب رسیده و به همه استان‌ ها و شهرستان‌ها ابلاغ شده است اما ادارات به این بخشنامه عمل نمی‌ کنند.

 

مروجی نسب عنوان کرد: در ۱۷ اداره شهرستان بردسکن نماز به جماعت اقامه می‌ شود و در ۲۳ مسجد سطح شهر نیز نماز در دو وعده و در چهار مسجد در سه وعده وسط ائمه جماعات اقامه می‌ شود.

 

وی اضافه کرد: در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه سطح شهرستان بردسکن نیز نماز به جماعت اقامه می‌ شود که در ۷۷ مدرسه توسط ائمه جماعت و در بقیه توسط مربیان و یا معاونان پرورشی نماز به جماعت اقامه می‌ شود.

 

مروجی نسب گفت: یکی از برنامه‌ های محوری آموزش و پرورش سه‌ شنبه‌ های معنوی است که امام جمعه و تعدادی از مسئولان ادارات هر هفته در نماز جماعت یکی از مدارس شرکت می کنند و از فعالان نماز نیز تجلیل می شود.

دیگر خبرها

  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است
  • اقامه نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه بردسکن
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • ۱۴۶ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی بخش رودهن تخریب شد
  • قوانین و مقررات ساخت‌وساز در شمال
  • وضعیت نامناسب آب آشامیدنی در منطقه پردیس ۲ اهواز
  • زمین نهضت ملی مسکن حتی اگر ۱۰ دست هم به فروش برسد، آن را پس می‌گیریم
  • برخورد قانونی با ۷۴۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان ️