Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ بیگلری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به آغاز بارش‌های پاییزی و ادامه آن در روزهای آینده، سطح جاده‌های استان به ویژه در آزادراه‌ و بزرگراه‌ها که با افزایش میزان تردد روبرو هستند را با لغزندگی روبرو کرده است.

وی ادامه داد: پوشش سطح جاده‌ها به علت وجود چربی ناشی از سوخت خودروها با نخستین بارندگی بسیار لغزنده می‌شود که با ادامه بارندگی‌ها، میزان لغزندگی‌ها طی روزهای آینده کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول انتظامی یادآور شد: به رانندگان توصیه می‌شود که با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها، ضمن رعایت مقررات رانندگی و سرعت مطمئن، با حداکثر ۸۰ کیلومتر در سرعت رانندگی کنند.

سرهنگ بیگلری اضافه کرد: صبح امروز نیز همزمان با آغاز بارش‌های پاییزی در قزوین، بر اثر وقوع سه فقره تصادف خسارتی جداگانه و برخورد ۸ دستگاه خودرو سواری در آزادراه قزوین - کرج، حوالی پمپ بنزین ۲ قلوها، خوشبختانه این سوانح هیچ مصدومی برجای نگذاشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پلیس راه پلیس راه استان پوشش تصادف خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون بارش باران در شهرستان‌های تایباد و خواف موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.   یوسف بنی اسدی افزود: همچنین امروز بارش باران مسیر گناباد-فردوس، جاده ارتباطی اصلی بین خراسان رضوی و خراسان جنوبی، را تحت تاثیر قرار داده بود، اما از ساعتی قبل بارش در این مسیر متوقف شده است.   وی گفت: براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی این بارش‌ها در روز‌های پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • بارندگی‌ها خسارتی نداشته است
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • گلایه از خرابی جاده روستای یله گنبد بخش کوهین در قزوین
  • باراش باران در شرق استان کرمان هیچ خسارتی نداشت 
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • کاهش 100درصدی تصادفات در کردستان