Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بندرخمیر گفت: رعایت قانون انتخابات و فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری روستاییان در انتخابات از مهم‌ترین وظایف دهیاران و شوراهاست که باید به آن توجه وعمل شود.

میرهاشم خواستارعصر سه شنبه در نشست هم اندیشی با نیروهای انتظامی وشوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی شهرستان خمیر افزود: هدف ما این است که انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمال امنیت و آرامش برگزار شود و دهیاران و شوراها باید با رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات از ورود به بازی‌های سیاسی پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای تامین بندرخمیر همچنین در این نشست به استفاده درست از فضای مجازی اشاره کرد وگفت: استفاده درست ومناسب از فضای مجازی برای رونق و توسعه کار و همچنین در بعد آموزشی از ضروری است.

وی اظهارداشت: درج مطالب خلاف وغیرواقعی و از روی ناآگاهی درفضای مجازی، وحدت وانسجام ملی را تهدید می‌‍‌کند و گامی در جهت بی‌اعتمادی عمومی است.

خواستار تاکید کرد: برخی افراد که دارای جایگاهی نیز هستند بدون آگاهی و به صورت لجام گسیخته در فضای مجازی خدمات مسوولان نظام را زیرسوال می‌برند که این کار زیبنده نیست.

فرماندار بندرخمیر درادامه به خدمات ارزنده نیروی انتظامی به مردم اشاره کرد وگفت:  نیروی انتظامی باتوجه به تعدد ماموریت‌هایی که در بدنه حاکمیت دارند، تنها نیرویی است که بیشترین مواجهه با مردم وعموم جامعه دارد.

رییس شورای تامین شهرستان بندرخمیر خواستار ادامه داد: هم اکنون تعامل، همکاری، همدلی وهمراهی بسیار خوبی بین اعضای شورای تامین ومدیران دستگاه‌های اجرایی مستقر در سطح شهرستان بندرخمیر وجود دارد.

وی تاکیدکرد: دهیاران و شوراهای اسلامی نیز همکاری خود را با نیروهای امنیتی تداوم دهند تا امنیت بیشتری درسطح جامعه بویژه در روستاها برقرار شود.

خواستار درادامه به معضل اعتیاد در جامعه اشاره کرد و گفت: اعتیاد به مواد مخدر از مهم‌ترین مسایل اجتماعی است که درسال های اخیر به عنوان یک معضل از آن نام برده می‌شود.

وی گفت: مقابله با مواد مخدر فقط مربوط به یک ارگان نیست بلکه یک عزم همگانی را می‌طلبد.

فرماندار بندرخمیر اذعان داشت: گرچه مبارزه با مواد مخدر بصورت سازمان یافته یکی از اولویت‌ها است اما دغدغه همه مردم و مسوولان برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر است.

شناسایی افراد مزاحم در روستاها با کمک دهیاران

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمیر نیز به بحث امنیت در روستاها اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی امنیت شهر و روستاها است و در این راستا شوراها و دهیاران می‌توانند با همکاری نیروی انتظامی افراد مزاحم در روستاها را شناسایی کنند .

سرهنگ علی بخشی افزود: پارک اتومبیل یا موتورسیکلت در بیرون از منزل  و یا بازگذاشتن درب منزل در هنگام شب از جمله مواردی است که در روستاها زیاد دیده می‌شود و باید افراد در این زمینه رعایت نکات ایمنی را درنظر داشته باشند.

وی در خصوص مبارزه با مواد مخدر نیز گفت: کارشناسان آموزشی باتجربه در زمینه پیشگیری از اعتیاد  وطلاق در سطح هرمزگان وجود دارند و نیروی انتظامی شهرستان آمادگی دارد هرگونه دوره های آموزشی و پیشگیری را با نیاز دهیاران فراهم سازند.

فرمانده نیروی انتظامی بندرخمیر اظهارداشت: موادمخدر، پدیده اجتماعی پیچیده ای است و ما باید نگاه همه جانبه به طرح مبارزه با موادمخدر داشته باشیم و رفتار غیرعلمی نمی‌تواند براین پدیده تاثیرگذار باشد.

بخشی ادامه داد: یک فرد معتاد، بیمار اجتماعی است و قرار نیست با قوه قهریه با آن برخورد کرد بلکه باید با فرهنگ سازی درست نسبت به کاهش این افراد در جامعه تلاش کنیم.

وی در ادامه تقویت چارت سازمانی پاسگاه کهورستان اشاره و اظهارامیدواری کرد: در سال‌های آینده این امر اجرایی شود.

فرمانده نیروی انتظامی بندرخمیر همچنین خواستار برگزاری نشست‌های فصلی با شوراهای اسلامی و دهیاران جهت بررسی و حل سریع تر مشکلات روستاییان شد.

نیروی انتظامی مهم ترین پشتوانه امنیتی روستاها

بخشدار مرکزی بندرخمیر نیز با قدردانی از خدمات نیروهای انتظامی گفت: نیروی انتظامی مهم‌ترین پشتوانه امنیتی در روستاهای این شهرستان است.

ابراهیم پرواز همچنین در این نشست اعلام کرد: به استناد مصوبه هیات وزیران در خصوص تغییر نام روستای تهلو، نام دقیق این روستا انگوران تهلو است.

پاسگاه انتظامی در منطقه کشار بندرخمیر ایجاد شود

رییس شورای بخش مرکزی شهرستان بندرخمیر نیز در این نشست خواستار ایجاد پاسگاه انتظامی در منطقه کشار شد و اظهارداشت: باتوجه به حجم کاری و گستردگی منطقه کهورستان تاسیس پاسگاه انتظامی در منطقه کشار ضروری است و امنیت پایداری در این منطقه تامین خواهدشد.

صالح منصوری نژاد همچنین با بیان موقعیت و جمعیت روستاهای تحت پوشش این پاسگاه گفت: باتوجه به افزایش جمعیت این منطقه نیاز است پاسگاه کهورستان برای ارائه خدمات بیشتر ارتقا یابد.

وی همچنین دراین نشست بر جمع آوری تبعه بیگانه غیرمجاز، آموزش جامع پیشگیری از اعتیاد توسط پلیس و مشارکت شوراها و دهیاران با نیروی انتظامی تاکیدکرد.

شهرستان بندرخمیر با ۵۶ هزار نفر جمعیت در ۱۷۵ کیلومتری غرب بندرعباس قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خمیر انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد

حمیدرضا کریمی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به حواشی اخیر برپایی چند تجمع غیرقانونی در غرب استان، اظهار کرد: طی روزهای گذشته چند تجمع غیرقانونی با فراخوان‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با نام جشن نوروزی در چند نقطه از غرب استان برگزار شد.

وی افزود: متأسفانه در این تجمعات برخی از افراد منتسب به گروهک‌های معاند با سو استفاده از این فرصت، اقدام به نمایش نمادهای این گروهک نموده و از سویی حرکاتی خلاف موازین شرع و حرمت ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما برگزاری هرگونه مراسم باید در کمال امنیت و در چهارچوب موازین شرع و قانونی برگزار شود.

مدعی العموم استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به دنبال این اقدامات دستگاه قضائی دستورات لازم جهت شناسایی عاملان مرتبط با گروهک‌های تجزیه طلب و فرصت طلب خارج نشین را آغاز کرده است.

کد خبر 6063131

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر
  • برخورد قانونی با گردانندگان ۹ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن در سرخس
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان، مأمور به محبت و رحمت است
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد
  • باند قاچاق انسان در شهرستان مرزی تایباد منهدم شد
  • محموله شیرآلات قاچاق در «دیلم» توقیف شد