Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در این دوره از قرعه کشی که با حضور اﻋﻀﺎی هیات ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﻗﺮﻋﻪﮐﺸﯽ ﻣﺘﺸﮑﻞ از نمایندگان دادﺳﺘﺎﻧﯽﮐﻞ ﮐﺸﻮر و ﺑﺎﻧﮏ ﻣﺮﮐﺰی و همچنین محمدرضا فقیری، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان و دیگر مدیران این بانک برگزار شد؛ به پاس قدردانی از نیت خیر سپرده گذاران قرض الحسنه پس انداز، جوایز ارزنده ای به برندگان تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


37 کمک هزینه خرید واحد مسکونی یک میلیارد ریالی، 57 کمک هزینه خرید خودرو داخلی300.000.000 ریالی، 67 کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخلی 150.000.000 ریالی، 77 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات 50.000.000 ریالی، 87 کمک هزینه خریدصنایع دستی 20.000.000 ریالی، 177 برنده 5 میلیون ریالی و ده‌ها هزار جایزه نقدی دیگر از جوایز این دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان می باشد.
اسامی برندگان جوایز قرعه کشی حساب‌های صندوق قرض‌الحسنه پس‌انداز پس از تایید هیات نظارت و انجام کنترل های لازم بر روی سایت‌های اینترنتی بانک پارسیان به نشانی اینترنتی www.parsian-bank.irو صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان به نشانی www.sandogh.parsian-bank.ir قرارخواهدگرفت.

گفتنی است؛ حمایت از اقشار آسیب پذیر و مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی و ملی مورد توجه ویژه بانک پارسیان است و صندوق قرض الحسنه این بانک به منظور نقش آفرینی موثرتر در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود، از ابتدای تاسیس تا پایان مهر ماه 1398، بیش از 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش های ازدواج، درمان، مسکن، اشتغال و ضروری به بیش از 91500 نفر از هموطنان پرداخت کرده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک پارسیان حساب قرض الحسنه صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی

در دیدار استاندار خراسان‌جنوبی و رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن، حمایت سه هزار میلیارد ریالی این صندوق در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خراسان‌جنوبی محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت با بیان اینکه واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۳۰ شهر این استان به صورت ویلایی در حال احداث است، اظهار کرد: فقط در بیرجند که مرکز استان است با توجه به محدودیت اراضی، واحدها به صورت ۴ و ۵ طبقه احداث می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشتازی استان در طرح نهضت ملی مسکن، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۰۰ درصد تعهد ساخت مسکن حمایتی این استان تا پایان سال‌جاری به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

علی اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن ضمن بررسی آخرین وضعیت احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به عملکرد مثبت استان و تأمین ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در این راستا، صندوق ملی مسکن برای پرداخت هزینه‌های عملیات زیربنایی مساعدت و حمایت لازم و پرداخت مراحل اولیه پس از ارائه مستندات ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 747230

دیگر خبرها

  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت مغایر قانون است
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت غیرقانونی اعلام شد