Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی گفت: آیین نامه انتخابات بازنگری و مطابق قانون انتخابات مصوب سال ۹۵ اصلاح گردیده و برای تصویب به هیات محترم دولت تقدیم شده است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در همایش مدیران کل سیاسی و انتخابات استانداری‌های سراسر کشور اظهار داشت: آیین نامه انتخابات بازنگری و مطابق قانون انتخابات مصوب سال ۹۵ اصلاح گردیده و برای تصویب به هیات محترم دولت تقدیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برنامه‌های آموزش مجریان انتخابات با جدیت در حال انجام است و به امید خدا مرحله اول آن که به فرمانداران و بخشداران و اعضای ستاد انتخابات استان‌ها اختصاص دارد در انتهای آبان ماه به پایان می‌رسد. پس از آن و بعد از ثبت نام داوطلبان، دوره آموزش و تربیت مربیان با شرکت نمایندگان فرمانداری‌های سراسر کشور اجرا خواهد شد.
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور هم چنین گفت: اعضای هیات‌های اجرایی حوزه‌های اصلی و فرعی، نمایندگان فرماندار و اعضای شعب، گروه‌های دیگری هستند که تحت آموزش قرار خواهند گرفت تا با آموختن دقیق قوانین و مقررات و با بهره گیری از تجارب گذشته، انتخاباتی باشکوه و در کمال صحت و سلامت برگزار کنند.
دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور، اعلام نمود: برای کلیه کسانی که در آموزش‌ها شرکت کنند و در ارزیابی پایان دوره موفق باشند گواهی معتبر آموزشی صادر خواهیم کرد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور هم چنین افزود: منابع مالی لازم برای ساخت دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی تامین شده و بنا داریم در انتخابات اسفندماه، در همه شعب اخذ رای از دستگاه‌های مخصوص احراز هویت استفاده کنیم. در این خصوص جلسات مستمر کارشناسی و مدیریتی بین وزارت کشور و شورای نگهبان در حال انجام است.
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: با تشکیل گروه‌های استانی در ستاد انتخابات کشور، کارشناسان مجرب انتخابات، پاسخگوی ستاد انتخابات استان‌ها و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها هستند. در همین راستا تمام سئوالات و ابهامات انتخابات مربوط به ادوار گذشته را جمع بندی کرده ایم و انشاءالله مطابق قانون پاسخ تهیه و در اختیار استان‌ها قرار می‌دهیم.
موسوی در پایان با اشاره به نقش محوری دبیران ستاد انتخابات استان‌ها در برگزاری انتخابات اظهار داشت: فرایند تهیه و تامین همه اقلام انتخاباتی را که مورد نیاز است احصاء و در حال تامین هستیم به گونه‌ای که مجریان انتخابات دغدغه‌ای برای تامین آن‌ها نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد انتخابات کشور آیین نامه انتخابات جلسه هیات دولت مجریان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی با اعلام این خبر افزود: با هدف افزایش سطح کیفیت جذب اعضای هیات علمی و ایجاد وحدت رویه در اجرای شیوه نامه جدید، جلسه توجیهی برای، دبیران هیات های اجرایی و مسؤولین سامانه جذب هیات علمی علوم پزشکی برگزار می شود.

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت افزود: جلسه توجیهی دبیران هیات های اجرایی و نمایندگان سامانه جذب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در روزهای ۸ و ۹ اردیبهشت ماه، برگزار می شود.

وی گفت: از آنجا که بیستمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت به پایان رسیده و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور موظف به برگزاری مصاحبه های علمی - حرفه ای و صلاحیت های عمومی داوطلبان هستند، از این رو، مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت، به منظور هماهنگی بیشتر میان دبیرخانه های جذب دانشگاه ها اقدام به برگزاری این جلسه کرده است.

چنگیزی آشتیانی با اشاره به بازنگری شیوه نامه جذب اعضای هیات علمی گفت: برای نخستین بار با هدف افزایش سطح کیفیت جذب اعضای هیات علمی، با اخذ مجوز از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، شیوه نامه صلاحیت های علمی مورد بازنگری قرار گرفت به نحوی که از صلاحیت علمی به صلاحیت علمی- حرفه ای تغییر رویه یافت.

وی اخذ دانشنامه بورد تخصصی را به منزله صلاحیت علمی افراد دانست و تاکید کرد: لازم است صلاحیت های حرفه ای و عمومی افراد نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت بازخوانی شیوه نامه و هماهنگی در نحوه اجرای آن به لحاظ تئوری و عملی را از مهم ترین موضوعات این نشست عنوان کرد.

کد خبر 6085310

دیگر خبرها

  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟
  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • چه خبر از آیین نامه فروش اینترنتی دارو؟
  • تردیدها نسبت به تداوم حمایت نظامی آمریکا از اوکراین پس از انتخابات ۲۰۲۴
  • شرط ناتو برای ارسال تسلیحات جدید به کی‌یف!
  • فقط حمل دارو اینترنتی می‌شود نه تجویز و تائید آن