Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال شهرداری ارومیه در جریان دیدارهای تدارکاتی پیش فصل لیگ برتر، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به مصاف کاله مازندران می‌رود.

به گزارش ایسنا، در حالی که کمتر از یک ماه تا آغاز لیگ‌برتر والیبال در فصل ۹۸ باقی مانده است تیم‌های مختلف برای آمادگی هرچه بیشتر جهت حضور در رقابت‌ها با برگزاری دیدارهای تدارکاتی سعی در شناخت نفرات و تیم‌های رقیبشان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از این رو تیم شهرداری ارومیه‌ که با جذب بازیکنان ملی پوش و نام آشنا از شانس‌های اصلی ایستادن بر روی سکو می‌باشد قرار است دو بازی دوستانه با تیم کاله مازندران انجام‌ دهد.

بر این اساس قرار است طی هماهنگی‌های انجام‌شده، دو تیم‌ شهرداری ارومیه و کاله مازندران از ساعت ۱۷ روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در دو بازی دوستانه به میزبانی سالن ۳۰۰۰ نفری شهید آهندوست به مصاف هم بروند.

شهرداری ارومیه که هدایتش برعهده مصطفی کارخانه است در حالی به مصاف کاله خواهد رفت که در غیاب ملی پوشانش، نخستین بازی‌های تدارکاتی خود را تجربه می‌کند اما در سوی دیگر شاگردان بهروز عطایی پیش از این با تیم‌های خاتم اردکان، شهرداری گنبد، سایپا تهران و راهیاب ملل مریوان بازی کرده‌اند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، از ساعت ۱۶ امروز شهرداری گرگان در سالن امام خمینی مجموعه ورزشی آزادی گرگان، در حضور هواداران مشتاق خود، در دومین دیدار، به مصاف مهرام رفت.

در پایان این دیدار جذاب و نزدیک، شهرداری توانست از فرصت میزبانی و حضور هواداران استفاده کند و با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مهرام را دوباره شکست دهد.

جمعه ۳۱ فروردین، در دیدار نخست دو تیم در این مرحله نیز در گرگان، شهرداری با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ پیروز میدان بود.

در این مرحله، تیمی که سه برد کسب کند به فینال صعود خواهد کرد.

بازی‌های سوم و چهارم شهرداری و مهرام در شهر قدس و بازی پنجم در صورت نیاز در گرگان برگزار و زمان آن، بعدتر اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • شهرداری گرگان به یکقدمی فینال رسید
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد