Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل ماشین سازی اراک: 60 درصد از نیاز صنایع داخلی را می‌توانیم از این واحد تامین کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک در مراسم امضای تفاهم نامه داخلی سازی تجهیزات صنایع پتروشیمی در راستای نهضت ساخت داخل که امروز در محل وزارت صمت برگزار شد، گفت: این ماشین سازی ظرفیت عملیاتی 110 هزار تن در سال را دارد و در بیش از 60 درصد پتروشیمی ها، 100 درصد پالایشگاه‌ها و 19 فاز عسلویه،  مشارکت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای جعفر صفری افزود: ماشین سازی اراک بیش از نیم قرن فعالیت دارد و بزرگترین ماشین سازی تجهیزات در خاورمیانه است که از پنج گروه تشکیل شده است.
وی با اعلام اینکه واحد متالورژی این شرکت جزو سه چهار واحد مطرح کشور است، تصریح کرد: 60 درصد از نیاز صنایع داخلی را از این واحد می‌توانیم تامین کنیم.
آقای صفری ادامه داد: ماشین سازی برای کار خود در این تفاهم نامه 100 درصد گارانتی می‌دهد و با همه توان در زمینه ساخت داخل در سالی که به رونق تولید نامگذاری شده است، مشارکت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ماشین سازی اراک بزرگترین خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار زیادی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شمار زیادی از تجهیزات صنایع نفتی، پالایشی و پتروپالایشی در مسیر همکاری مؤثر وزارت نفت و شرکت‌های دانش‌بنیان همسو با برنامه تولید بار اول بومی‌سازی شدند.

حسین حسین‌زاده با تأکید بر لزوم توجه به موضوع تولید در بخش‌های مختلف صنعت کشور به خبرنگار شانا گفت: حمایت از فعالان عرصه بومی‌سازی و تولید کالاهای بار اول از گام‌های مهم در مسیر توجه به ساخت داخل و صرفه‌جویی ارزی است که حتی می‌توانیم در حوزه صادرات خدمات فنی و فناوری هم پیشگام باشیم.

وی افزود: اکنون شاهد همکاری سازنده وزارت نفت و شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه بومی‌سازی خش شمار زیادی از تجهیزات صنایع نفتی، پالایشی و پتروپالایشی همسو با برنامه راهبردی تولید بار اول، هستیم، در حوزه پالایشگاهی و فرآوری نفت و برداشت از مخازن نفتی شرکت‌های توانمندی پای کار آمده‌اند و قراردادهای مؤثری امضا شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: با بومی‌سازی و تولید بار اول تجهیزات پالایشی حتی توانستیم پا را فراتر از عرصه‌های داخلی بگذاریم و به حوزه پالایشگاه‌های فراسرزمینی ورود کنیم که این جای قدردانی از وزارت نفت دارد.

دیگر خبرها

  • بی‌وای‌دی‌های جدید در راه است
  • مردمی سازی اقتصاد در کرج ریل گذاری می شود
  • آندرتیکر، قهرمان سابق کشتی کچ دنیا به ایران می‌آید/ اخبار WWE
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • شمار زیادی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد
  • تشکیل هزار و ۳۵۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان
  • این کشورهای جهان بیشترین بدهی عمومی را دارند (+جزئیات)
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • خیران؛ بزرگترین رکن نهضت مدرسه‌سازی