Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دادستان تهران امروز به صورت سرزده در دادسرای ناحیه 7 سیدخندان حضور یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب تهران، علی القاصی مهر در بازدید از دادسرای ناحیه 7 سیدخندان ضمن بررسی عملکرد شعب قضایی، از تلاش‌های قضات و کارکنان این دادسرا تقدیر و تشکر کرد.
وی از نزدیک با برخی مراجعان گفتگو کرد و ضمن شنیدن درخواست‌های حقوقی آن‌ها، دستور‌های قضایی لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادسرای ناحیه 7 سیدخندان تهران در خیابان مطهری، خیابان علی اکبری، جنب مدیریت بحران شهرداری واقع شده است و حوزه قضایی منطقه 7 شهرداری تهران را در بر می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حضور دادستان سیدخندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت، انباری را در جنوب تهران در حوالی شهرری که محل نگهداری کالا و تخلیه بار‌های بسته بندی شده بود، شناسایی و موضوع را برای تحقیق و بررسی در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت مالک این انبار شناسایی شد، افزود: با تایید صحت خبر و محرز شدن تخلیه محموله‌های قاچاق در این انبار با دستور قضایی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران در یک عملیات پلیسی مالک انبار را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان اینکه با دستگیری متهم، بازرسی از انبار مورد نظر در دستور کار مأموران قرار گرفت، گفت: در بازرسی از داخل انبار، ۱۲ هزار عدد قوطی اکتان بنزین ۲۵۰ میلی لیتری کشف شد.

سرهنگ کارآگاه افشاری با اشاره به اینکه انبار مذکور با دستور قضایی مهروموم شد، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • قتل همسر پس از اقدام به خودکشی
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • جلسه‌ هم‌اندیشی حقوقدانان و کارشناسان قضایی در گراش
  • حل مشکلات واحد‌های تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان خوی
  • کشف یک گوردخمه ساسانی در شیراز + تصاویر
  • دادستان کل کشور: عملیات سپاه مقدمه‌ نابودی رژیم صهیونیستی باشد
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان