Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، محمدرضا متین‌پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه کمک به تغذیه مناسب کودکان نیازمند از برنامه‌های این نهاد است گفت: بسیاری از معضلات زندگی افراد که باعث نیازمند شدن آن‌ها در آینده نه‌چندان دور می‌شوند در دوران کودکی قابل‌پیشگیری و کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تغذیه مناسب در کودکی را یکی از عوامل تعیین‌کننده سلامت جسمی در آینده برشمرد و تأکید کرد: رشد نامناسب کودکان می‌تواند باعث ایجاد مشکل در جریان آموزش و حتی ایجاد ناتوانی‌های دائمی در آن‌ها شود که در گذر زمان و به علت مشکل این افراد در تأمین زندگی خود، بار حمایت از آن‌ها بر دوش جامعه و نهادهای حمایتی خواهد افتاد.
متین پور افزود: در راستای پیشگیری از عوامل این‌چنینی کمیته امداد طرح‌های گوناگونی را تاکنون اجرا کرده است و در حال حاضر با کمک به تأمین سبد غذایی کودکان و مادران باردار و شیرده در این زمینه با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشتی همکاری می‌کند.
وی بابیان اینکه کمیته امداد استان اصفهان بیش از یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان در شش‌ماهه نخست امسال به این مسئله اختصاص داده است، گفت: هزینه خرید ۱۲ هزار و ۱۲۰ سبد غذایی نمونه شامل برنج، روغن، تخم مرغ، حبوبات، خرما و ... با این مبلغ در اختیار ۴۱۹۲ کودک نیازمند زیر پنج سال و ۱۰۰ نفر از مادران باردار و شیرده قرار گرفت.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت کمک‌های مردم برای تأمین سبد غذایی این کودکان نیازمند، خاطرنشان ساخت: نیکوکاران گران‌قدر می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، پایگاه اینترنتی hamsofreh.ir، کد #۰۳۱*۸۸۷۷* در این امر خیر سهیم شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان کمک به نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، گفت: برای اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در محور‌های مختلف لازم است .

وی افزود : تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم، از جمله این محورهاست .رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت : تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری برای گزارش به رئیس جمهور، به دبیرخانه ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی ها
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی‌ها
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • تغذیه بد خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی