Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی با بیان اینکه آخرین مهلت بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی تا ساعت ۲۰ امشب است گفت: ۲۱ شرکت صوری در استان از طریق کارت پیله وری سوء استفاده کرده و فرار مالیاتی داشته‌اند. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی نباتی ظهر امروز در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت اظهار داشت: طبق قانون از 11 شهرستان خراسان جنوبی 9 شهرستان جزو مناطق کم برخوردار هستند و معاف از مالیات‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مناطق کمتر توسعه یافته تا زمانی که به مناطق برخوردار تبدیل شوند مالیات آنها صفر است افزود: یکی از مشکلات فرارهای مالیاتی است که در این راستا متاسفانه 21 شرکت که بیشتر آنها از استان‌های دیگر بودند در خراسان جنوبی در قالب شرکت خصوصی از کارت‌های پیله وری سوء استفاده کرده و فرار مالیاتی داشتند. 

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: طبق قانون و ماده 146 قانون مالیات مستقیم شهرستان‌هایی که معاف از مالیات هستند اما اگر اظهارنامه خود را ارائه ندهند مشمول معاف مالیات نمی‌شوند و این اتفاق در برخی از شهرستان‌ها انجام شد که مالیات علی الراس از آنها دریافت شده است. 

روحانی: بنگاه‌های بزرگ فرار مالیاتی نداشته باشندعامل فرار مالیاتی 94 میلیارد ریالی در البرز دستگیر شددستگیری فردی با فرار مالیاتی 94 میلیاردی در کرج

نباتی با اشاره به آخرین مهلت بخشودگی 100 درصدی جرایم مالیاتی افزود: امروز در کشور آخرین مهلت بخشودگی 100 درصدی مالیات است و تا ساعت 20 امشب در خراسان جنوبی آماده دریافت اظهارنامه‌های مالیاتی هستیم. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز در این جلسه از خرید زرشک به صورت توافقی در استان خبر داد و گفت: تا امروز در بیرجند، زیرکوه، قاین و درمیان 411 تن زرشک به صورت توافقی خریداری شده است. 

قوسی افزود: علاوه بر جهاد کشاورزی تعاون روستایی نیز در حال خرید زرشک توافقی است و در این راستا در شهرستان درمیان تاکنون 20 تن زرشک خریداری شده اما در سربیشه هنوز خرید آغاز نشده است.

انتهای پیام /ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در این منطقه سال گذشته به حدود ۷ هزار میلیارد ریال رسید.

محمدرضا عابدانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی منطقه خراسان جنوبی امروز ۵ اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: با فروش مرزی فرآورده‌های نفتی که طی سال گذشته در ماهیرود انجام شد حدود ۷۰۰۰ میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شد.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدامات مفید در این مرز، بیش از ۲۵ میلیون لیتر فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافته است، افزود این میزان ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌ مرزی، سهم بسزایی در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت داشته است.

وی تصریح کرد: از محل فروش یاد شده بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال به عنوان حق‌العمل سازمان همیاری‌های شهرداری استان پرداخت شده که در جهت تقویت بنیه مالی شهرداری‌ها و سایر مصارف مالی در سطح استان هزینه خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی اضافه کرد: با آغاز محاسبه میزان سوخت خروجی بر اساس باک پر در مرز ماهیرود، علاوه بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل شده و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی غرامت به حساب خزانه واریز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • رمزارزها به یکی از بسترهای فرار مالیاتی تبدیل شده اند
  • تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی