Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران پیش از آغاز رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: برای حضور در مسابقات مرحله مقدماتی آسیا به ارومیه آمدیم. از نظرم ۲ بازی ما مقابل ترکمنستان و قرقیزستان می‌تواند بسیار مفید باشد، چراکه تیم ما جوان شده و بازیکنان محک خوبی می‌خوردند و این فرصت را دارند که خودشان را نشان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه حضور جوان‌ها انگیزه مضاعفی در بازیکنان باتجربه ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: با اینکه صعود ما قطعی شده اما حق نداریم مسابقات را دست کم بگیریم، چراکه تیم اول آسیا هستیم و هر نتیجه‌ای که قاطعانه نباشد، برای ما ضعیف تلقی می‌شود. بنابر این ۲بازی پیش‌روی‌مان را جدی می‌گیریم و با همه توان در زمین حاضر می‌شویم تا از الان پیامی را برای حریفانمان در مرحله نهایی قهرمانی آسیا که حدود ۴ ماه دیگر در ترکمستان برگزار می‌شود، بفرستیم.

ملی‌پوش ارزشمند ایران تاکید کرد: هر دوره از مسابقات قهرمانی آسیا نسبت به دوره قبلی سخت‌تر می‌شود و رقابت‌ها نزدیک‌تر می‌شود. به خصوص بازی‌های مقابل تیم ما که همه تیم‌ها برای اثبات خودشان تلاش می‌کنند. مسابقات این دوره هم که مقدماتی جام‌جهانی محسوب می‌شود، پس همه تیم‌ها با توان دوچندان در بازی‌ها حاضر خواهند شد.

وی در پایان تاکید کرد: همه تلاشمان را می‌کنیم تا از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کنیم. ضمن اینکه در این راه به جوان‌ترها هم کمک می‌کنیم تا از تجربیات خوبی بهره ببرند و حضور مفید آنها هم درنهایت موجب موفقیت تیم ملی فوتسال ایران باشد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران ترکمنستان ارومیه قرقیزستان علی اصغر حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و قرقیزستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و قرقیزستان امروز _چهارشنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و قرقیزستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران - قرقیزستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747418

دیگر خبرها

  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!