Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدرضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل فروردین ماه به زیرساخت‌های بخش صنعت، معدن و تجارت در سامانه سجاد ثبت شد.

 صفی خانی روز سه شنبه افزود: ۴۵۰ میلیارد تومان مصوبه هیات دولت جهت جبران خسارات وارده به این بخش در لرستان بود که متاسفانه به پیشنهاد وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه تنها پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای استان پیش‌بینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که آمار‌های اعلام‌شده توسط سایر استان‌ها غیر واقعی بوده، اظهار داشت: به همین دلیل مقرر شد که تمام اطلاعات و آمار‌های استان‌ها وارد سامانه سجاد شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: استان لرستان ۴۰۰ میلیارد تومان آمار خسارت‌های واقعی به زیرساخت‌های بخش صنعت، معدن و تجارت را در مدت زمان کوتاهی وارد سامانه سجاد کرد.

به گفته صفی خانی در مرحله نخست ۷۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به عنوان تسهیلات کم‌بهره به استان لرستان اختصاص داده شد.

او گفت: دراین راستا بانک‌های عامل مشخص شدند و در صورت تامین اعتبار بانک‌ها، تسهیلات، براساس آیین‌نامه‌ای که وزارت کشور در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار داده است، در اختیار خسارت‌دیدگان قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در مرحله دوم، سهم استان لرستان بیشتر خواهد شد و رقم بهتری جذب می‌شود.

انتهای پیام/ر

ثبت ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل به زیرساخت‎های صنعت لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردکنندگان خودرو، برنامه واردات را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران طی نامه‌ای خطاب به شرکت‌های واردکننده خودرو از آنها خواست طی سه روز تا نهم فروردین اطلاعات لازم برای جمع بندی و برآورد نیاز ارزی واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ را به سازمان توسعه تجارت ایران ارسال کنند.

در این نامه آمده است: به منظور تعیین میزان تخصیص و برآورد سقف ارزی واردات خودرو سال ۱۴۰۳، شایسته است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ نسبت به نهایی نمودن برنامه واردات مطابق جدول ذیل اقدام لازم صورت پذیرد آمار‌های اعلامی با مستندات کافی (مانند استاد تولید پرداخت حمل، قبض انبار و.) قابل قبول است.

شایان ذکر است برای تعیین سقف ارزی سال ۱۴۰۳ سابقه واردات سال ۱۴۰۲ لحاظ خواهد شد. عواقب ناشی از عدم ارسال به موقع مدارک در مهلت مقرر بر عهده خود شرکت است.

دیگر خبرها

  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • افزایش میزان اشتغال در بخش صنعت گناباد
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • واردکنندگان خودرو، برنامه واردات را اعلام کنند
  • رشد۴۰ درصدی سرمایه‌گذاری در احیا معادن راکد استان زنجان
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در ایرانشهر تشکیل شد
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران در کابل با وزیر تجارت افغانستان