Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@12:48:37 GMT

اکبر همچنان در تراکتور نیمکت‌نشین است! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۶۰۷۶

باوجود این که اشکان دژاگه در بازی با نساجی حضور نداشت و رضا اسدی هم نیمکت نشین بود، اما دنیزلی ترجیح داد که اکبر ایمانی را روی نیمکت قرار دهد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان تبریزی در روز نیمکت نشینی و غیبت چند ستاره خود موفق شدند با چهار گل نساجی مازندران را شکست دهند. یکی از بازیکنان نیمکت نشین تراکتور، اکبر ایمانی هافبک دفاعی این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که محبوبیت بسیار زیادی نزد تی تی ها دارد، در لیگ نوزدهم اغلب بازی ها را از روی نیمکت دنبال کرده و در معدود مسابقات به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده است.

 

نکته جالب درباره نیمکت نشینی روز گذشته ایمانی این است که رضا اسدی دیگر هافبک دفاعی تراکتور هم به دلیل مصدومیت روی نیمکت بود اما با این وجود دنیزلی ترجیح داد که احسان حاج صفی را یک پست عقب بیاورد و مقابل او نیز مسعود شجاعی و ویلیان میمبلا را قرار دهد. این سه بازیکن که جزو ستاره های لیگ ایران هستند، در برابر نساجی هم درخشان ظاهر شدند تا کار برای دیگر بازیکنان سخت و سخت تر شود.

 

اکبر ایمانی فصل گذشته یکی از بازیکنان اصلی در نیم فصل دوم بود و درخشش قابل توجهی هم داشت اما حالا به نیمکت منقل شده ولی با این حال تراکتور به نتایج مدنظر هواداران رسیده و طبیعتا دلیلی هم برای اعتراض به دنیزلی از سوی آن ها وجود ندارد.

 

 

عکس از معین نادری

تراکتور اکبر ایمانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور اکبر ایمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی

ترکیب تراکتور برای دیدار با نساجی اعلام شد.

طرفداری | ترکیب تراکتور مشخص شد.

تراکتور و نساجی در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. ۱۱ بازیکن اصلی محمد نصرتی برای این دیدار به شرح زیر هستند:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • تراکتور با جت شخصی مقابل نساجی
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • پدر فوتبالی سردار آزمون در یک‌قدمی نیمکت تراکتور