Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:32:45 GMT

اریکسن اگر جام می خواهد به یونایتد نرود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۶۰۸۶

اریکسن اگر جام می خواهد به یونایتد نرود

میشل براون، بازیکن سابق تاتنهام، معتقد است که اگر اریکسن جام می خواهد، انتخاب منچستر یونایتد بهترین گزینه برای او نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام، تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد. اما او مایل به تمدید قرار داد با این تیم لندنی نیست و علاقه زیادی به جدایی از تاتنهام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
از باشگاههایی نظیر منچستریونایتد، یوونتوس و رئال مادرید به عنوان تیم احتمالی آینده اریکسن یاد می‌شود.


میشل براون، بازیکن سابق تاتنهام، اما معتقد است که منچستر یونایتد نمی تواند بهترین گزینه برای تیم آینده این هافبک دانمارکی باشد.

 

 

 


او در این باره گفت:" اریکسن وقتی زمان جدایی اش برسد تیم های زیادی را خواهان خود خواهد دید. او به دو دلیل می تواند خواستار جدایی از تاتنهام باشد. اریکسن می تواند به خاطر مسائل مالی یا کسب جوایز فردی و تیمی به دنبال جدایی باشد. اگر او به دنبال جام است منچستر گزینه خوبی نیست.
شما به منچستریونایتد نگاه کنید، آنها به دلیل شرایط بدی که دارند مجبور به پرداخت دستمزدهای نجومی برای جذب بازیکنان بی کیفیت هستند. گزینه های زیادی برای اریکسن وجود دارد اما به نظر من رفتن به اولدترافورد نمی تواند بهترین گزینه برای او باشد."


اریکسن تنها بازیکنی نیست که حاضر به تمدید قرارداد با تاتنهام نشده است و دو مدافع میانی و بلژیکی تاتنهام یعنی تویی الدرویرلد و یان فرتونگن نیز تا پایان سال ۲۰۲۰ با این تیم قرارداد دارند. براون درباره احتمال جدایی این دو نفر نیز گفت:" کمی بعید است که دنیل لوی تن به این کار دهد و به نظرم در نهایت این دو بلژیکی در تاتنهام ماندگار خواهند شد."

منچستر یونایتد کریستین اریکسن تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد کریستین اریکسن تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899283

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است