Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:29:04 GMT

میزبانی این دوره از مسابقات فوتسال رضایت بخش است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۶۰۹۸

میزبانی این دوره از مسابقات فوتسال رضایت بخش است

به گزارش خبرگزاری مهر، بیشنو گورونگ ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به میزبانی این کشور در دور نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا در ارومیه اظهارداشت: با احترام به همه تیم‌های حاضر ما در این مسابقات برای جنگیدن آمده‌ایم تا بازی‌های خوبی ارائه دهیم.

وی افزود: تیم نپال در این مسابقات با بازیکنان جوان و با تجربه حاضر شده و رقیبان باید به این نکته توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مجان ددویچ سرمربی تاجیکستان گفت: از بودن در ایران برای دومین بار بسیار خوشحال هستم و باید تا چهار روز، با یک تیم بازی داشته باشیم که دشوار است و همچنین از رقیب اول خود اطلاعات کامل داریم و از سایر تیم‌ها نیز در ادامه، اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

وی افزود: من تیم را یک ماه پیش تحویل گرفته و زمان چندانی برای شناخت تیم نداشتم اما تنام سعی خود را خواهیم کرد تا به اهداف خود دست پیدا کنیم.

 اخمد باخودیر سرمربی تیم فوتسال ازبکستان نیز در این نشست خبری اظهارداشت: از فدراسیون فوتبال و مهمان‌نوازی ایران تشکر می‌کنم تمامی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از آماده گی کاملی برخوردار هستند تیم ما نیز برای صعود به عنوان تیم اول گروه تلاش خواهد کرد.

در ادامه سرمربی تیم ملی ترکمنستان با اشاره به اینکه برای همه تیم‌های حاضر در این مسابقات آرزوی موفقیت دارم افزود: هم اکنون با برگزاری این مسابقات، فرصت مناسبی برای شناخت تیم‌ها به ویژه ایران وجود آمده و تیم ترکمنستان نیز با تیم جمهوری قرقیزستان برای دوم شدن در گروه رقابت می‌کند.

سرمربی تیم ملی جمهوری قرقیزستان نیز با تقدیر از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با بازی‌های دشواری در این رقابت‌ها مواجه بوده به ویژه اینکه تیم ایران در رده سوم جهان قرار دارد و تیم ترکمنستان نیز، تیم خوبی است.

مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در منطقه جنوب و مرکز با حضور هفت تیم ایران، ازبکستان، ترکمنستان، افغانستان، نپال، جمهوری قرقیز و تاجیکستان از اول تا سوم آبان در ارومیه برگزار می شود.

تیم ملی فوتسال ترکمنستان، شش دوره در مرحله نهایی فوتسال قهرمانی آسیا حاضر بوده و در تمام این ادوار  عنوان قابل توجهی کسب نکرده است.

کد خبر 4753654

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی قهرمانی آسیا اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین شهرکرد قزوین سانحه تصادف گرگان شیراز استانداری سمنان موکب مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا