Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:22:33 GMT

پیشنهاد بازگشت به بارسلونا را رد کردم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۶۱۲۳

پیشنهاد بازگشت به بارسلونا را رد کردم

آندره اونانا، دروازه‌بان کامرونی آژاکس، مدعی شد که پیشنهاد بازگشت به بارسلونا را در تابستان رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، آندره اونانا، در ابتدای فوتبالش کار خود را از لاماسیا و آکادمی باشگاه بارسلونا آغاز کرده بود. او فصل گذشته عملکرد درخشانی در قفس توری آژاکس داشت و توانست با این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند؛ همین عملکرد فوق‌العاده او باعث شد که در تابستان تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاری سن ژرمن و بارسلونا مهم‌ترین باشگاه‌های بودند که برای جذب این دروازه‌بان کامرونی اقدام کردند. حالا پس از گذشت چند ماه آندره اونانا در مصاحبه ای عنوان کرده که در تابستان پیشنهاد بازگشت به بارسلونا را رد کرده است.

 

 

 


او در این باره گفت:" بارسلونا در تابستان خواهان به خدمت گرفتن من بود. آن جا برای من به عنوان یک خانه به حساب می آید. در واقع من بخشی از این باشگاه بوده ام. اگرچه شاید دیگر فرصتی برای بازگشت به آن جا نداشته باشم اما تابستان امسال نیز فرصت مناسبی برای بازگشت به بارسلونا نبود. من از پاری سن ژرمن نیز پیشنهاداتی داشتم و این موضوع را مدیر برنامه هایم به اطلاع من رساند اما در نهایت توافقات حاصل نشد. من حالا از ماندن در آژاکس بی نهایت خوشحال هستم."

بارسلونا آژاکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ پیرلو و بازیکنان سمپدوریا پس از ضیافت شام صرف ماهی قبل از دربی اسپتزیا، دچار مسمومیت غذایی شدند.

طبق گزارش روزنامه ایل سکولو، اعضای این تیم وعده ناهار را در یک رستوران مخصوص غذاهای دریایی، صرف کردند.

پیرلو در کنفرانس مطبوعاتی اعتراف کرد که او، چند تن از اعضای کادرفنی او و مهمتر از همه بازیکنان با مشکل شدید گوارشی دست و پنجه نرم می‌کنند.

فابیو دپائولی یکی از بازیکنانی بود که بسیار شدید درگیر این مشکل گوارشی شد و از روی نیمکت بازی را آغاز کرد. چند بازیکن حتی به دلیل علائمی که داشتند نتوانستند در استادیوم حضور داشته باشند، مانند جرارد یپس، دانیله گیلاردی، آنتونیو بارکا و آندره آ کونتی، که این روزنامه دلیل آن را وضعیت نامناسب توصیف کرده است.

سمپدوریا با این وجود که چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت موفق شد در این بازی حساس به تساوی بدون گل دست پیدا کند.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی