Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در متن اطلاعیه دانشگاه تهران آمده است: دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین‌نامه‌های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از بین دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۵ که جز ۱۵ در صد برتر دانشگاه تهران بوده و یا از دانشگاه‌ های مشمول این فراخوان که در ۱۵ درصد برتر رتبه بندی قرار دارند، در کلیه رشته‌هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوط دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه متقاضیان، از تاریخ ۰۱/‏۰۸/‏۱۳۹۸‬ تا ۲۰/‏۰۸/‏۱۳۹۸‬ فرصت دارند به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران (http://ems1.ut.ac.ir) مراجعه و نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری فرم تکمیل شده تقاضا اقدام نمایند.

متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و نحوه ثبت‌نام، دانشگاه‌های مشمول فراخوان و سایر اطلاعات تکمیلی به وب‌گاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران به آدرس http://academics.ut.ac.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران دانشجویان استعداد درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛کریمی در گفتگو با بخش خبری ۲۰ گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر داوطلب آزمون مدارس استعداد‌های درخشان هستند که از این تعداد ۱۱۵ دانش آموز دختر و ۱۱۵ دانش آموز پسر  پذیرش می‌شوند. وی افزود: این سهمیه پذیرش پارسال ۱۱۲ نفر برای دختران و ۱۱۲ نفر برای پسران بود که به هر کدام ۳ نفر اضافه شده است.   به گفته رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش استان،  آزمون مدارس سمپاد برای متوسطه اول ۳۱ خرداد و  برای متوسطه دوم یکم تیر برگزار می‌شود.   کریمی گفت: ۶ مدرسه استعداد‌های درخشان در استان فعال است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی