Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@10:47:18 GMT

بهره برداری از چهار طرح برقی در قم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۶۲۸۷

‍‍‍‍‍‍

چهار طرح صنعت برق در منطقه صنعتی نیزار قم با حضور معاون وزیر نیرو به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عملیات ساخت یک طرح دیگر هم آغاز شد. آقای حائری در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرح‌ها، با اشاره به افتتاح ۲۲۷ پروژه تا پایان سال در قالب پویش (الف -ب- ایران) گفت: با افتتاح این پروژه‌ها دو هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق نیروگاهی کشور افزوده‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: برق طرح قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ یکی از مهم‌ترین تاکیدات شوراست و با جبران عقب‌ماندگی‌ها، باید این پروژه تا مرداد به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، حسن موحدیان، امروز _بیست و هفتم فروردین_در آغاز یکصدودوازدهیمن جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی، اظهار کرد: طی گذشت کمتر از دو هفته از حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که موجب شهادت هفت تن از مستشاران کشورمان، از جمله شهید زاهدی شده بود، شاهد تنبیه اسرائیل خبیث بودیم.

وی با بیان اینکه پس از ترور دانشمندان و چهره‌های شاخصی چون شهید فخری‌زاده توسط رژیم صهیونیستی، بنا به صبر و بردباری راهبردی جمهوری اسلامی، اقدامی صورت نگرفت، گفت: پس از تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به خاک ایران، دادن پاسخ کوبنده و محکم به این اقدام ضروری بود و سکوت و غفلت جایگاهی نداشت و شیرمردان سپاه پاسداران، به ویژه هوا فضای سپاه شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی را در دستورکار خود قرار دادند.

موحدیان افزود: اروپایی‌ها و غربی‌ها دو جنگ جهانی را راه انداخته‌اند و حال امروز در نقش معلم اخلاق حاضر می‌شوند و ایران را دعوت به خویشتنداری می‌کنند، در شرایطی شعار اخلاق‌مداری سرمی‌دهند که کودکان و زنان فلسطینی هرروز به خاک و خون کشیده می‌شوند و هیچ صدایی از آنها بلند نمی‌شود.

وی تصریح کرد: بسیار خرسندیم که پاسخ کوبنده ایران اسلامی به صهیونیست‌ها با استقبال عمومی و پشتیبانی ملت سرافراز ایران اسلامی همراه شد و هم‌زمان با این حرکت افتخارآفرین، مردم کشورهای مختلف با تجمع در میادین اصلی، از این اقدام حمایت کردند و علیه رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: امیدواریم صهیونیست‌ها حماقت نکنند و در غیر این صورت، کارشان سخت‌تر و پایان عمرشان نزدیک‌تر می‌شود، بی‌شک، وعده پیروزی، وعده الهی و وعده صادق است و فتح و ظفر متعلق حزب‌الله است.

موحدیان در ادامه به حوزه مدیریت شهری مشهد پرداخت و افزود: طی یک ماه اخیر، در قالب استقبال از بهار، برگ زرین دیگری کارنامه خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به ثبت رسید، از برگزاری جشنواره‌های نوروزی مفرح تا برنامه‌های فاخر قرآنی و جشنواره‌های ورزشی که در این زمان انجام شد.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری شهرداری هم کار بزرگی کرد و نشاط و شادابی مضاعفی را به ارمغان آورد، گفت: بر همین اساس، جا دارد خداقوت ویژه‌ای به ارکان مختلف مدیریت شهری مشهد مقدس داشته باشم و امیدواریم که این خدمات، مقبول حضرت رضا (ع) قرار گیرد و تا پایان سال همچنان در جهت رضایت و نشاط مردمی گام برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهار کرد: فروردین از نظر عمرانی، ماه بسیار خوب و امیدبخشی برای شهرداری مشهد بود، پس از اینکه دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید میرزایی در آخرین روزهای سال به بهره‌برداری رسید، در این ماه هم شاهد اتفاقات مهمی بودیم که از جمله آنها می‌توان به تست گرم فاز یک خط ۳، پایان عملیات تعریض پل دهرود اشاره داشت.

موحدیان با بیان اینکه تعریض پل دهرود در شرایطی در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفت که این پروژه در محدوده شهری واقع نبود، اما موجب رضایتمندی عمومی شد، گفت: تست گرم فاز یک خط ۳ هم از پروژه‌هایی بود که شورای شهر به جد پیگیر آن است و امیدواریم با همت شهردار، تأخیر پیش آمده در این پروژه جبران و تا مرداد شاهد بهره‌برداری این مسیر باشیم.

وی افزود: دیگر پروژه‌های تعریف شده در بودجه و پروژه‌های زودبازده هم امیدواریم هرچه زودتر محقق شود و رفاه و آرامش مردم را به دنبال داشته باشد.

کد خبر 744738

دیگر خبرها

  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • بهره‌برداری از اسنو پارک پیست اسکی توچال
  • تامین آب باکیفیت برای ۳۳۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان
  • راه آهن رشت بندرکاسپین آماده بهره برداری است
  • راه‌آهن رشت - بندرکاسپین آماده بهره‌برداری است
  • افتتاح تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم آباد
  • بهره برداری مرحله نخست راه آهن رشت - بندرکاسپین به زودی
  • تداوم طلسم ۱۸ ساله افتتاح پروژه ورزشگاه شهدای مس شهر کرمان