Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:12:06 GMT

کتاب ۱۴ نور سرمد در آران و بیدگل رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۶۳۴۶

کتاب ۱۴ نور سرمد در آران و بیدگل رونمایی شد

کتاب «۱۴ نور سرمد» در آران و بیدگل رونمایی با حضور مسئولان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوان رونمایی شد. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، کتاب شعر آیینی «14 نور سرمد» اثر مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدحسن سیدیان در مرکز هیئت فاطمیه شهرستان آران و بیدگل با حضور مسئولان، هنرمندان و فرهنگیان این شهرستان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب در دو جلد چاپ شده است که جلد اول اشعاری در وصف پنج تن آل عبا(ع) و شهدای کربلا و جلد دوم آن نیز شامل اشعاری در وصف امام سجاد(ع) تا امام زمان(عج) است که توسط این نویسنده آران و بیدگلی به رشته تحریر درآمده است.

کتاب ارزیابی عملکرد نهادهای بشردوستانه سازمان ملل در کاشان رونمایی شدکتاب دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی منتشر شدتولید و انتشار 7 میلیون و 700 هزار نسخه کتاب کودک در «به‌نشر»

تعداد صفحات جلد اول کتاب «14 نور سرمد» 480 و تعداد صفحات جلد دوم آن نیز 192 است به نحوی که جلد اول در پنج فصل و جلد دوم در 10 فصل تدوین شده است و هر کتاب نیز در تیراژ 500 عدد چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته و وارد بازار نشر شد.

به گزارش تسنیم؛ کتاب اول سیدحسن سیدیان شاعر این آثار تحت عنوان «اشک آلاله‌ها» در سال 1380 تدوین، چاپ و با حضور مسئولان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی رونمایی شده بود.

انتهای پیام/ز

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم

این روز‌ها با ورود سامانه بارشی جدید اقصی نقاط کشور حتی مناطق خشک و کویری با بارش شدید باران همراه شدند. بارش‌هایی که منجر به جاری شدن سیلاب، خروش دوباره رودخانه‌ها و آبشار‌های فصلی شد.

خروش دوباره رودخانه فصلی و سیلابی شدن آن در حاشیه جاده قدیم شهرستان آران و بیدگل بر اثر بارش شدید باران از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به نمایش درآورد.

منبع: حسن حفیظیان  - اصفهان

بیشتر بخوانید:

آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است