Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند در این باره به خبرآنلاین گفت: در پی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره کل محیط زیست لرستان در سطح حوزه استحفاظی، شش متخلف زیست محیطی که بر خلاف قوانین شکار و صید اقدام به شکار غیر مجاز خرگوش و تیهو  نموده بودند، دستگیر شدند.

فتحی اظهار نمود: از این متخلفین که اقدام به شکار یک سر خرگوش و دو قطعه تیهو نموده بودند، سه قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز، دو قبضه هفت تیر، یک قبضه پنج تیر ساچمه زنی، یک قبضه تک لول ساچمه زنی و دو تیغه سرنیزه کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادوات کشف شده  تا صدور حکم قطعی به صورت امانی نزد این اداره کل باقی می مانند

مهرداد فتحی گفت: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه و بازجویی مقدماتی جهت رسیدگی به دستگاه قضایی ارجاع و ادوات کشف شده از آنها طبق ماده 14 قانون شکار و صید تا صدور حکم قطعی به صورت امانی نزد این اداره کل باقی می مانند.

فتحی با اشاره به حضور شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت در مناطق تحت مدیریت و زیستگاه های حساس گفت: با متخلفین شکار و صید بدون هیچ گونه اغماضی، برخورد جدی خواهد شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان از همه دوست داران محیط زیست درخواست نمود هرگونه تخلف زیست محیطی را با سامانه 1540 اطلاع رسانی نمایند، تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

46

کد خبر 1313200

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محیط بان طبیعت شکار محیط زیست سازمان محیط زیست استان لرستان ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال دونالد ترامپ سینمای ایران سوریه باشگاه پرسپولیس تلویزیون قوه قضاییه قیمت مسکن بازار مسکن تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: ماموران گشت‌های دریایی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان قشم و بندرعباس در این عملیات ۲ فروند قایق غیر مجاز ترال متخلف، ۱۱ تخته ترال و ۶ دستگاه تور ترال غیرمجاز به همراه ۱۸ کیلوگرم ماهی مخلوط کشف و توقیف کردند.

سرهنگ مسعود احسانی گفت: در این زمینه ۶ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: وارد کردن هر نوع خسارت به ذخایر آبزیان به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.

بیشتر بخوانید؛ ممنوعیت‌های شیلات هرمزگان برای صید در سال ۱۴۰۳

وی گفت: تلفن ۳۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان برای دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای صید، صیادی و مقابله با صید غیر مجاز به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم است.

دیگر خبرها

  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز