Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برای کسانی که اهل تنوع ابزار‌های دیجیتال باشند، بازار ساعت‌های هوشمند یکی از بازار‌های جذاب است. همه نوع قیمت هم می‌توان در بازارش پیدا کرد. چه آن‌هایی که می‌خواهند میلیونی خرج کنند و چه آن‌هایی که تنها چند صد هزار تومان دارند، باز هم نصیبی از بازار ساعت‌های هوشمند خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به مدل‌های جدید و پرفروش و البته قیمت‌های متنوع این بازار نشان می‌دهد که تنوع قیمتی بسیار بالاست. از مدل‌های جدید اپل که تا ۱۱.۵ میلیون تومان هم رسیده تا مدل‌های ۷۹ هزار تومانی. بسته به برند و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، باید پول بیشتری هم برایش بپردازید.

مثلا ساعت‌های هوشمند اپل بین ۴ تا ۱۱.۵ میلیون تومان است. البته خود گوشی‌های اپل هم چندان ارزان نیست و قاعدتا ساعت‌های هوشمند اپل تنها برای گوشی‌هایی است که نرم‌افزار IOS دارند. اما برای کسانی که علاقه به ساعت‌های هوشمند دارند و خیلی هم دست‌شان به قیمت‌های اپل نمی‌رسد، گزینه‌های دیگری هم وجود دارد.

در سال‌های گذشته شرکت‌هایی مثل سامسونگ و شیائومی اقدام به تولید ساعت‌های هوشمندی کرده‌اند که قابلیت استفاده برای هر دو نرم‌افزار IOS و اندروید را دارند. ساعت‌های هوشمند سامسونگ در این میان بین ۲.۵ تا ۴.۲ میلیون تومان است. البته مدل‌های متنوع‌تر و گران‌تری هم وارد بازار شده است.

برند‌های دیگری مثل میدسان و جی‌تب هم در کنار برند‌های معروف، ساعت‌های هوشمند با قیمت کمتری تولید کرده‌اند. حدود قیمتی ساعت‌های هوشمند جی‌تب و میدسان نزدیک به ۱۰۰ هزار تومان هستند.

قیمت برند‌های مختلف تولید ساعت هوشمند

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساعت هوشمند بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران

به گزارش خبرنگار مهر، رصد بازار کالاهای اساسی به شکل هفتگی چند سالی است که از سوی خبرنگار حوزه اقتصاد خبرگزاری مهر انجام شده و تغییرات هفتگی اعلام می‌شود. البته در برخی مقاطع زمانی که نوسان قیمتی در بازار بالا می‌گیرد اعلام قیمت‌ها در هفته چندین بار تکرار می‌شود.

بیش از یک سال است که در گزارش‌های متعدد رصد بازار کالاهای اساسی، اعلام می‌شود نوسان نرخ در بازار حبوبات بسیار بوده به طوری که امروز هر کیلو گرم انواع لوبیا بیش از نرخ گوشت مرغ است. بر اساس قیمت ابتدای هفته هر کیلو گرم گوشت مرغ حدود ۸۵ هزار تومان بوده در حالی که این عدد برای لوبیا چیتی ۱۰۳، لوبیا قرمز ۱۱۳ و لوبیا سفید ۱۱۳ هزار تومان است (فروش فله‌ای). این اعداد در هفته پایانی سال گذشته به ترتیب ۹۸، ۹۳ و ۱۰۳ هزار تومان بوده است.

گفتنی است؛ قیمت حبوبات در بسته بندی فروشگاهی بیش از نرخ فله‌ای قیمت گذاری می‌شود. در بین انواع حبوبات فقط نخود است که امسال به دلیل مازاد تولید و ممنوعیت صادرات قیمت ثابتی دارد.

در ادامه این مساله، مسعود امرالهی، مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی همچنان یک درصد است، گفت، با هر بخش صنفی یا فعال تجاری قانون‌شکن در این حوزه، برخورد جدی می‌شود.

به گفته وی، در روزهای گذشته تخلفاتی در بازار حبوبات و شکر مشاهده شده که ارزش افزوده ۱۰ درصد دریافت می‌کردند که برای متخلفان پرونده تشکیل شده و با آنها برخورد خواهد شد.

به گفته مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی، ارز کالاهای اساسی هم همچنان ۲۸.۵۰۰ تومان است و با کسانی که به بهانه افزایش دلار بازار را بهم می‌ریزند برخورد قانونی خواهد شد.

در این راستا، در یک ماه گذشته ۳۳ هزار بازرسی در سطح کشور انجام شده و ۴۳۰۰ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است. همچنین از روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ مأموران بازرسی مکلف شده‌اند که با هر گونه احتکار کالا در انبارها، سردخانه‌ها و… مقابله کنند. ‌

کد خبر 6082403 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • سیل برای دبی گران تمام شد / درهم صعود کرد
  • (عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت ارزان‌ترین سواری ایرانخودرو در بازار
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟